וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו לא יעמוד לדין בעקבות הפגיעה בבן חיים

5.2.2017 / 10:23

השופט הבהיר כי הבחין בדריכה של הקשר בבן חיים אך הסתפק באזהרה. בנוסף, אוגו התעמת עם ביטון ואובארוב ("הוא מאבד את העשתונות הרבה"). במועדון ידרשו עבורו 3 מיליון יורו. בוזגלו בספק לבשיקטאש

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. "אנחנו עדיין במקום הראשון"

כמו אחרי כל משחק, גם אמש (שבת), בסיום ההפסד למכבי תל אביב, הלכו שחקני הפועל באר שבע לאוהדי הקבוצה, והודו להם. הם עשו זאת כשראשם מורכן. מאמן הכושר, דרור שמשון, ושאר אנשי הצוות, אשר ראו את הפנים הנפולות של השחקנים, ביקשו מהם להתאסף במעגל. "אנחנו עדיין במקום הראשון", עודדו השחקנים האחד את השני. "לא קרה כלום, תרימו את הראש. הכול עדיין תלוי בנו".

"אסור לתת להפסד הזה להשפיע יותר מדי", אמר שחקן בקבוצה. "זה לא שמכבי תל אביב הייתה עדיפה בכמה רמות, אבל עדיין אסור לשקר לעצמנו ולהגיד שהכול בסדר. אנחנו לא בתקופה טובה וחייבים להתחיל לחזור לעצמנו, וכמה שיותר מהר. למזלנו, על אף התקופה הלא טובה, אנחנו עדיין תלויים בעצמנו". "אנחנו לא נכנסים למרה שחורה", אמר מהראן ראדי בנושא. "שלטנו במחצית השנייה. היה חצי מגרש להשכרה, אבל לא השכלנו להבקיע. זה לא היה משחק שהצופים נהנו ממנו, אבל לפעמים זה מה שמקבלים ממשחקי עונה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב גברה 0:1 על באר שבע, הפער של הצהובים מהפסגה צומק ל-5 נק'
בן חיים שבר שתיקה ועקץ את בוזגלו: "לא פרסמתי פוסט באינסטגרם בניגוד לאחרים"
ברק בכר הודה: "מכבי תל אביב ניצחה בצדק", הערכה: מאור בוזגלו פרק את הכתף
דסה חוזר לעניינים, טב"ח הבלם קנה מקום בהרכב? גיליון הציונים של משחק העונה

2. אוגו התעמת עם אובארוב, הפועל באר שבע תדרוש עבורו שלושה מיליון יורו

"תג המחיר שהפועל באר שבע שמה קבעה ג'ון אוגו הוא שלושה מיליון יורו". כך טען בסוף השבוע סוכן שחקנים ספרדי בשיחה עם וואלה! ספורט. כזכור, ריאל בטיס ואספניול עוקבות אחר השחקן ומתכוונות לנסות להביאו בקיץ הקרוב. בטיס ניסתה לצרפו כבר בינואר, כשהציעה שני מיליון יורו בפריסה לשישה תשלומים, אלא שבהפועל באר שבע סירבו להצעה.

אוגו היה נראה עצבני מאוד במהלך המשחק, במיוחד לאחר הדריכה על טל בן חיים. שניות לאחר המקרה, שחקני מכבי תל אביב זעמו על הניגרי, שהתעמת עם מאמן השוערים שורה אובארוב, כשרק התערבות של אנשי צוות מנעה מהעימות להתפתח. מגן האלופה, בן ביטון, הגיע כדי להרגיע את הרוחות, ספג גם הוא צעקות מאוגו והשניים התעמתו. "ג'ון מאבד את העשתונות הרבה פעמים, אבל זה בגלל הרעב שלו לנצח", אמר שחקן בקבוצה. "למרות זאת, לפעמים הוא צריך לרסן את עצמו. הוא היה מהשחקנים היותר טובים על המגרש". הבשורה החיובית עבור אוגו היא שהוא לא יעמוד לדין על העבירה, משום שהשופט זיו אדלר טען בסיום שראה את הבעיטה אך החליט להסתפק באזהרה בלבד. אם אדלר לא היה שם לב לכך, ניתן היה להעמיד את אוגו לדין על סמך צילומי הטלוויזיה.

אוגו כתב אמש באינסטגרם: "התוצאה לא טובה, אבל נעשה הכול כדי להשתפר במשחק הבא. ראיתי שכתבו שבאתי לפצוע שחקן יריב. אני לא שחקן כזה ולעולם לא אעשה זאת; זה היה בטעות. אנשים מדברים על זה שאני עצבני, העצבים הם בגלל שאני רוצה לנצח, תודה לקהל שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לפני המשחק - שרן ייני ושחקני מכבי תל אביב מגיעים לבלומפילד/ברני ארדוב

3. מאור בוזגלו יעבור צילום, בספק לבשיקטאש

אם ההפסד לא מספיק, בהפועל באר שבע התבשרו שהכוכב הכי גדול שלה, מאור בוזגלו, נפצע והוא בספק למשחק מול בשיקטאש בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. בקבוצה חוששים שהקשר פרק את הכתף. הוא יעבור צילום לאחר ששיחק במשך דקות ארוכות עם כאבים עזים. "אחרי שאיבדנו את מיגל ויטור, אנחנו מקווים שלא נאבד את מאור", אמר אחד השחקנים. "הוא חשוב מאוד עבורנו ונקווה שזו פגיעה קלה בלבד".

4. מליקסון, אתה חסר

את מאור מליקסון תקף וירוס והוא לא נכלל בסגל למשחק. רבים מאוהדי הפועל באר שבע ציינו את חסרונות בסיום, כאשר גם השחקנים הרגישו כמה הוא חסר. "ברור שמאור חשוב", אמר ראדי בנושא. "אבל יש לנו סגל רחב וכל אחד יכול למלא את מקומו של האחר". העובדה שהקבוצה הייתה עם 17 שחקנים בסגל בלבד הביאה לכך שאליניב ברדה עשה מאמץ כדי לשחק. הוא עלה לחימום לפני המבחן לסוג של מבחן כשירות, אך הרגיש כאבים בשריר האחורי ובהפועל באר שבע העדיפו שלא לסכנו. "בפעם הקודמת שברדה התעקש לשחק, הפציעה שלו החריפה והוא נעדר חודשיים. הפעם היה חשוב להתעקש על כך שלא נאבד אותו לתקופה ארוכה", אמר גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully