וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה הודיעה: זאק לאבין סובל מקרע ברצועה וגמר את העונה

הגארד הצעיר של הזאבים נפצע במהלך ההפסד לדטרויט ובדיקת MRI גילתה כי ייאלץ לעבור ניתוח, מה שיגרום לו להחמיץ את המשך השנה. דאלאס צפויה להעניק ליוגי פרל חוזה מינימום לשנתיים

זאק לאבין, מינסוטה טימברוולבס. GettyImages
גמר את העונה. לאבין/GettyImages

מינסוטה הודיעה הלילה (בין שבת לראשון) שהגארד הצעיר שלה זאק לאבין גמר את העונה עם קרע ברצועה בברך שמאל.

לאבין בן ה-21, אלוף ההטבעות בשנתיים האחרונות, העמיד העונה ממוצעים של 18.9 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.0 אסיסטים ב-37.2 דקות, ב-47 המשחקים בהם הוא נטל חלק.

הגארד נפצע במהלך ההפסד של הזאבים בליל אמש, 116:108 מול דטרויט ואחרי שעבר היום בדיקת MRI, התגלתה הפציעה שתכריח אותו לעבור בימים הקרובים ניתוח ותשאיר אותו מחוץ לפרקט עד לתחילת העונה הבאה.

הטימברוולבס, תחת טום תיבודו, היו אחת הקבוצות המבטיחות של הפגרה לקראת העונה, אולם נכון לרגע זה הם רק במקום ה-13 במערב, עם מאזן 31:19 מאכזב ובמרחק שלושה משחקים וחצי מדנבר, שנמצאת במקום השמיני בחטיבה ומחזיקה כרגע בכרטיס לפלייאוף.

* דאלאס צפויה להפוך את סיפור הסינדרלה של הגארד יוגי פרל לאמיתי ולהחתים אותו על חוזה מינימום לשנתיים. המאבס במאזן 0:4 מאז שפרל חתם לעשרה ימים והוא נזרק ישר לחמישייה. בארבעת המשחקים הללו, הוא רשם 17.8 נקודות ו-5.0 אסיסטים בממוצע למשחק והמאבריקס רשמו את רצף ארבעת הניצחונות הראשון שלהם העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully