וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי הביסה 1:7 היסטורי את בולוניה בחוץ

שלושער של מארק האמשיק (4, 70 ו-74) ושל דריס מרטנס (33, 43 ו-90) ושער של לורנצו איניסינייה (6) סידרו לנאפוליטנים ניצחון חוץ ענק במשחק בו הורחק שחקן לכל אחד מהצדדים

שחקני נאפולי חוגגים. GettyImages
בפעם הראשונה שהם כובשים יותר מחמישה שערים במשחק חוץ בסרייה a/GettyImages

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם 1:7 ענק של נאפולי בחוץ מול בולוניה. זו הפעם הראשונה שבה היא כובשת יותר מחמישה שערים במשחק חוץ בסרייה a והיא במקום השני זמנית עם 48 נקודות, אחת יותר מרומא ושלוש פחות מיובנטוס. שלושער למארק האמשיק ולדריס מרטנס.

המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית. חוסה קאייחון מצא את מארק האמשיק בכדור רוחב והסלובקי נגח נהדר לפינה הרחוקה את ה-0:1. השני הגיע כבר בדקה השישית. נאפולי יצאה למתפרצת. פיוטר ז'ילינסקי מצא את לורנצו אינסינייה, שפרץ קדימה ובעט פנימה את ה-0:2. האורחת הייתה קרובה להשיג שער אחרי נגיעת יד ברחבה. אבל מתאה דסטרו בעט לא מספיק טוב ופפה ריינה הדף. קאייחון ספג צהוב שני והורחק בדקה ה-26, אדם מאסינה מבולוניה ספג אדום שש דקות לאחר מכן. דריס מרטנס כבש את ה-0:3 בדקה ה-33 עם כדור חופשי מצוין.

ואסיליס טורוסידיס צימק ל-3:1 בדקה ה-36 עם בעיטה מקרוב. מרטנס קבע 1:4 בדקה ה-43 אחרי בישול נהדר של מרטנס. החמישי היה בדקה ה-70 כשהאמשיק הרשית אחרי בישול של מרטנס. בדקה ה-75 הגיע השישי כשפאוזי גולאם מסר להאמשיק, שבעט כדור אדיר לחיבורים, 1:6. בדקה ה-90 הגיע ה-1:7. מרטנס עשה מהלך אישי נהדר אחרי מסירה של אלאן וקבע 1:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully