וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ארליך וסלע נכנעו בתום 4:10 שעות, ישראל הפסידה את המפגש מול פורטוגל

הצמד הישראלי סיפק קרב מתיש, אך ספג על החימר בפורטוגל 7:5, 6:7 (4), 4:6, 6:2, 6:4 במשחק מרובה שבירות, מה שקבע 0:3 למארחים בהתמודדות כולה. בראשון ייערכו שני משחקים לפרוטוקול

ז'ואאו סוזה טניסאי פורטוגלי (שמאל) עם דודי סלע. אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
הפסד כואב. סלע עם סוזה/מערכת וואלה! NEWS, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל הפסידה הערב (שבת) את המפגש שלה מול פורטוגל, כאשר יוני ארליך ודודי סלע נכנעו על החימר בתום קרב גדול של חמש מערכות (7:5, 6:7, 4:6, 6:2, 6:4) ו-4:10 שעות לצמד המקומי גסטאו אליאש וז'ואאו סוזה. בעקבות ההפסד, הנבחרת הישראלית ירדה למשחקי ההישרדות בבית האירופי/אפריקאי מספר 1.

אחרי התבוסה של ישי עוליאל וההפסד של סלע ביום שישי, הצמד הישראלי ידע שהוא חייב ניצחון כדי להשאיר את המפגש הזה בחיים ולמנוע ממשחקי יום ראשון להיות לפרוטוקול בלבד. הפתיחה לא הייתה טובה, אבל ארליך וסלע לקחו את שובר השוויון במערכה השנייה וזכו גם במערכה השלישית.

אלא שדווקא אז, ביתרון 0:2 במערכה הרביעית ועם שבירה ביד, משהו כבה בארליך וסלע והם הפסידו שישה משחקונים רצופים בדרך ל-2:2 במערכות. המערכה החמישית נפתחה בצורה מבולבלת ועם תשע שבירות רצופות. במצב של 4:5 לטובתם, הפורטוגלים סופסוף שמרו על ההגשות ולקחו את המשחק וההתמודדות כולה.

מחר כאמור, ייערכו שני משחקים נוספים, אך הם יהיו לפרוטוקול בלבד ולא ברור כרגע מי יהיו השחקנים שיופיעו בהם, כאשר עוליאל עשוי לזכות לעוד הזדמנות.

עוד בנושא:

דייויס: סלע ועוליאל הפסידו, ישראל בפיגור 2:0 מול פורטוגל
אייל רן: "עוליאל נזרק לבריכה עמוקה"
גביע דייויס: מדבדב פרש, דג'וקוביץ' נתן לסרביה 0:2 על רוסיה

הפורטוגלים חוגגים עם האוהדים בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully