וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש כי קאליף ווייאט סובל מקרע במיניסקוס, שמיר: "נקווה לטוב"

4.2.2017 / 21:02

כוכב הפועל חולון נפצע כבר בדקה השלישית ב-77:92 מול מכבי ראשון לציון ויעבור בדיקת MRI. על היכולת אמר המאמן: "זה יום טוב בשבילנו". אריק שיבק: "ניסינו לעשות דברים, אבל זה לא עבד"

one

הפועל חולון השיגה הערב (שבת) ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 77:92 מול מכבי ראשון לציון בבית. עם זאת, לדן שמיר יש גם סיבה אחת גדולה לדאגה: קאליף וואייט המצוין נפצע כבר בדקה השלישית. כוכב חולון ירד אל חדר ההלבשה כשהוא סובל מכאבים ומחר הוא יעבור בדיקת MRI כשקיים חשש שהוא סובל מקרע במיניסקוס. אם אכן הוא סובל מקרע כזה, וואייט יוכל לחזור לפעילות רק בעוד חודש וחצי.

דן שמיר מאמן הפועל חולון עם שחקני הקבוצה. לירון מולדובן
דן שמיר מרוצה/לירון מולדובן

מאמן חולון דן שמיר התייחס בסיום לפציעה של וואייט: "לצערי, היינו פה פעם אחת בסיטואציה כזאת, אנחנו לא יודעים מה קורה, איזה הגיון יש שאני אתעסק במה שקרה לקאליף. כולם יודעים שהוא שחקן מאוד חשוב ושאני אוהב אותו מאוד, נקווה לחדשות טובות, ונחכה בסבלנות".

על המשחק עצמו אמר שמיר: "זה יום טוב להפועל חולון, כי זה היה משחק שלישי השבוע. באנו עם אנרגיות, הקהל היה במשחק, בלי קאליף נוצר עומס מאוד גדול על ג'ורדן טיילור, והוא שלט במשחק וההגנה שלנו והיכולת שלו הייתה יוצאת מן הכלל. זה היה יום כזה שאפשר לראות שלא הייתי צריך לעשות יותר מדי, שחקנים מבינים ויודעים מה לעשות, משחקים ביחד, משחקים נכון".

על המשחק הקרוב בחצי גמר הגביע מול הפועל ירושלים אמר שמיר: "לא חשבתי עדיין על הגביע, הלכנו עד היום על רוטציה רחבה של תשעה או עשרה שחקנים וגוני לא היה בה, זה לא קל לשחקן ברמתו. הוא שחקן שלנו ואני מאוד מעריך אותו, הוא יודע את זה. הוא קיבל את החופש לעשות מה שהוא עושה, נוצרה סיטואציה וזאת ההחלטה שהייתי צריך לעשות, זה יכול להשתנות, לא יודע אם זה ישתנה, יהיה לנו שבוע לעבוד, ונראה מה יקרה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריק שיבק מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
שיבק/לירון מולדובן

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק: "שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בארץ כיום, במגרש הכי קשה בארץ. חפרנו לעצמנו בור עמוק מאוד במחצית הראשונה, הם הריחו דם והלכו על זה. שיחקנו טוב יותר, אגרסיבי יותר, הצלחנו טיפה לחזור, אבל חולון קבוצה טובה מאוד ומאומנת מאוד. ניסינו ללכת על דברים וזה לא עבד, הלכנו על הרכבים נמוכים, שזה איזן את המשחק, אבל זה לא היה מספיק טוב, חולון היו מספיק טובים לשמור על התוצאה".

מאליק ווינס: "הכנסנו את עצמנו לבור, חולון קבוצה מצוינת עם קלעים נהדרים, קשה לצאת מבור הזה. אנחנו חייבים להעביר דף, נצטרך לעשות כמה אימונים טובים ולהתכונן למשחק הבא שלנו באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully