וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המתנה המשעשעת של דריימונד גרין לג'בייל מגי

פורוורד גולדן סטייט העניק לחברו לקבוצה שמיכה במהדורה מיוחדת, הזאר לא מרחם גם על ילדים קטנים באימון, דייויד בקהאם כמעט נשלח לחלל, וגם: הישראלי שמנבא את התוצאה בסופרבול והסרט על נבחרת ויילס ביורו

מחווה לסטריט פייטר ב-UFC

לוחמת ה-UFC אנג'לה היל נתנה כבוד במהלך השקילות למשחק המחשב הוותיק.

ראש עיריית אטלנטה מוכן לסופרבול

ראש העיר קאסים ריד התיר לברים להישאר פתוחים עד 2 וחצי בלילה, כך שאוהדי הפלקונס יוכלו לחגוג את הניצחון או להטביע את צערם בטיפה המרה לאחר הסופרבול.

נבחרת ויילס - עכשיו בקולנוע

ההעפלה המפתיעה של גארת' בייל וחבריו לחצי גמר היורו בקיץ האחרון עומדת להפוך לסרט. הסרט ייקרא "אל תשלחו אותי הביתה", כותרת שנבחרה בעקבות דבריו המפורסמים של בייל בטורניר.

בירה וכדורגל לא הולכים ביחד

האסטרונאוט דייויד בקהאם

נחשף כי חברה אמריקאית שמארגנת טיסות לחלל תכננה להטיס את כוכב העבר ואייקון האופנה לתחנת החלל הבינלאומית, על מנת לגייס ספונסרים. החברה פנתה לחברות ענק כמו יאהו, גוגל, יוטיוב ופייסבוק והציעה את זכויות השידור לסקיי, פוקס ואל ג'זירה, אך לבסוף לא גייסה את הסכום הדרוש ובכך נמנע בקהאם מקריירה חדשה כאסטרונאוט.

שימו לב למתנה הייחודית של דריימונד גרין לג'בייל מגי

אמן האשליות הישראלי "חושף": ניו אינגלנד תזכה בסופרבול

עוז פרלמן, ישראלי שהפך לדמות מפורסמת למדי בארצות הברית בשל יכולות על-חושיות לנבא כביכול את העתיד, ניחש כבר בינואר, כשעונת ה-NFL היתה בעיצומה, שהפטריוטס והפלקונס תגענה לסופרבול. באותה תוכנית הוא גם חזה שניו אינגלנד תהיה זו שתזכה בסוף בתואר. האמת? הבחור כבר הוכיח את עצמו, אז לכו תדעו, אולי הוא צודק גם הפעם.

מייקל אסיין עושה כבוד לג'ון טרי, הכדורגלן הפעיל היחיד בתמונה

אדן הזאר לא חס גם על ילדים קטנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully