וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: סלע ועוליאל הפסידו, ישראל בפיגור 2:0 מול פורטוגל

אחרי שעוליאל בן ה-17 פתח את ההתמודדות בבית האירופי/אפריקאי עם הפסד 6:1, 6:1, 6:2 לסוזה, המחבט הבכיר לא הצליח לתקן ונכנע 1:6, 6:2, 6:4, 6:2 לאליאש. ישראל בדרך להפסד

הטניסאי הישראלי ישי עוליאל. GettyImages
טבילת אש לא קלה. עוליאל/GettyImages

אכזבה לנבחרת הדייויס של ישראל בפתיחת ההתמודדות מול פורטוגל במסגרת הסיבוב הראשון של הבית האירופי/אפריקאי מספר 1. ישי עוליאל הצעיר ערך הופעת בכורה בנבחרת אך ספג היום (שישי) תבוסה מול ז'ואאו סוזה בליסבון. בהמשך גם המחבט הישראלי הבכיר דודי סלע הפסיד לגסטאו אליאש, וכעת ישראל קרובה מאוד להפסיד בהתמודדות. מחר יתקיים משחק הזוגות, בו הפסד ישראלי יסיים את ההתמודדות.

דודי סלע, טניסאי ישראלי. אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
הפציעה עצרה אותו. סלע/מערכת וואלה! NEWS, אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס

דודי סלע (75) - גסטאו אליאש (76) 1:6, 6:2, 6:4, 6:2

אחרי שישי עוליאל הובס, המחבט הישראלי הבכיר הפיח תקוות מחודשות במחנה הישראלי עם פתיחה מצוינת. סלע ניצח 1:6 עם טניס מצוין בסט הראשון, אבל ספג פציעה, קיבל טיפול רפואי ממושך, והחל מאותה נקודה איבד את כל המומנטום. ההמשך היה כל כולו של הפורטוגלי, המדורג מקום אחד מתחתיו בדירוג העולמי. הוא ניצח תוך 38 את המערכה השנייה, המשיך ל-4:6 בסט השלישי תוך 50 דקות, וסגר עניין עם 2:7 תוך חצי שעה במערכה הרביעית, בה סלע כבר איבד את כל הסבלנות והושפע מאוד מהלחץ. בסיום הפסד 3:1 אחרי שעתיים ו-30 דקות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ישי עוליאל (928) - ז'ואאו סוזה (41) 1:6, 1:6, 6:2

הטניס הישראלי אמנם תולה תקוות גדולות בכישרון בן ה-17, שרק לאחרונה הראה הרבה פוטנציאל כשעלה לגמר אליפות אוסטרליה לנוער, אולם היום זה ממש לא היה כוחות מהרגע הראשון. המחבט הבכיר של הפורטוגלים עשה את זה חד וחלק, בלי יותר מדי בעיות: המערכה הראשונה הסתיימה תוך 23 דקות בלבד, במערכה השנייה עוליאל ניסה לתת פייט אבל נכנע תוך 29 דקות, ובסט השלישי הוא הראה ניצוצות אבל לא הרבה יותר מזה, בדרך להפסד תוך שעה ו-31 דקות. מסתבר שעוליאל הכישרוני עדיין רחוק מלהיות שחקן לגיטימי עבור הנבחרת, בטח מול טניסאים ברמתו של סוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully