וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון גורדון ודיאנדרה ג'ורדן בתחרות ההטבעות, קרי לא יהיה בשלשות

פורוורד אורלנדו שהפסיד בגמר אשתק דינסה לזכות בתואר על חשבון גלן רובינסון ודרק ג'ונס ג'וניור האלמוני, שביצועיו מחכים לכם בפנים. קליי תומפסון יקווה להגן על תואר השלשות

שחקן אורלנדו מג'יק ארון גורדון בתחרות ההטבעות. GettyImages
יהיה כיף. ארון גורדון אשתקד/GettyImages

סוף שבוע האולסטאר יתקיים בעוד קצת פחות משבועיים בניו אורלינס, ובליגה הכריזו הבוקר (שישי) על המשתתפים בתחרות ההטבעות והשלשות. בהטבעות, האלוף המכהן זאק לאבין בחר לוותר הפעם, אך סגנו ארון גורדון ינסה לספק הצגה נוספת ולקטוף את התואר. כדי לעשות זאת, יצטרך להתגבר על דיאנדרה ג'ורדן, גלן רובינסון מאינדיאנה ודרק ג'ונס ג'וניור מפיניקס.

השם המפתיע ברשימה הזו הוא ג'ונס, שלא נבחר בדראפט האחרון, ששותף בשלושה משחקים בלבד העונה ורשם, במצטבר, עשר וחצי דקות בליגה הטובה בעולם. אבל בוגר מכללת UNLV בן ה-19 (2.01 מ') יודע דבר או שניים על לקפוץ גבוה, כפי שתראו מיד.

עוד בנושא:

גולדן סטייט חגגה גם על הקליפרס, גרג פופוביץ' עשה היסטוריה בספרס

צפו בביצועיו של ג'ונס הצעיר

השם הגדול ביותר שיהיה חסר בתחרות השלשות הוא סטפן קרי, אלוף 2015 שסיים שני לקליי תומפסון אשתקד, והפעם לא יופיע. הספלאש בראדר השני ינסה להגן על התואר שלו מול קיירי אירווינג, קייל לאורי, קמבה ווקר, אריק גורדון, ווסלי מת'יוז, סי ג'יי מקולום וניק יאנג.

בתחרות הכישורים ישתתפו הגבוהים דמרכוס קאזינס, אנתוני דייויס, ג'ואל אמביד לצד הגארדים אייזאה תומאס, גורדון הייוורד, ג'ון וול ודווין בוקר. התחרויות ייערכו ב-18 לחודש.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
צפוי קרב מעניין. תומפסון, אשתקד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully