וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים מליגת העל: לידור כהן יפתח במכבי פתח תקוה

קשר הרכש יערוך בכורה בהרכב לצידו של מגבו מול קרית שמונה (ש', 16:00, ספ' 1). הקשר צפוי לחזור ל-11 של בן שמעון מול בני יהודה (ש', 18:15, ספ' 1). דילמוני עשוי לפתוח במקום הייסטר. דור פרץ ועדן בן בסט יפתחו בהרכב הפועל חיפה

אוסקר סאקריונה שחקן מכבי תל אביב מול מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שוב נפגשים. בוזגלו וסקאריונה/ברני ארדוב

משחקי המחזור:

עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה (שבת, 16:00, אצטדיון קרית שמונה)

הפועל חיפה - בני סכנין (שבת, 18:00, אצטדיון החדש בחיפה)

בני יהודה - בית"ר ירושלים (שבת, 18:30, אצטדיון המושבה)

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (שבת, 21:00, אצטדיון נתניה החדש)

מ.ס אשדוד - הפועל רעננה (ראשון, 19:00, אצטדיון אשדוד)

הפועל כפר סבא - הפועל תל אביב (ראשון, 20:15, אצטדיון לויטה)

הפועל אשקלון - מכבי חיפה (שני, 20:30, אצטדיון אשקלון)

שחקן בני סכנין, יובל אבידור, מול שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד. ברני ארדוב
יחזור ל-11 של בן שמעון. עידן ורד/ברני ארדוב

14:20: עירוני קרית שמונה: שלומי אזולאי הקשר לא יפתח גם מול מכבי פתח תקוה. דידייה ברוסו ישוב להרכב, גם יוגב הזוהרוי (שלמה וייס).

14:05: בית"ר ירושלים: רן בן שמעון לא תרגל הרכב באימון המסכם לקראת בני יהודה והזהיר את שחקניו מהכניסות של אלון תורג'מן ואלמוג בוזגלו לרחבה (אופיר סער).

11:45: מכבי פתח תקוה: הקבוצה תצא לקרית שמונה ותשהה במלון עד למשחק. בנוסף, תוציא הקבוצה הסעה מסודרת לאוהדיה בשעה 12:30 ממתחם האימונים. כמו כן, המועדון הוציא למכירה מנויים למשחקי הקבוצה עד סוף העונה בעלות של 250 שקל (איציק יצחקי).

10:30: בני סכנין: המגן הימני עלי עוסמאן סובל ממתיחה בשריר והוא בספק למשחק מחר מול הפועל חיפה. עוסמאן יעבור היום בצהריים מבחן כשירות שיקבע אם יפתח. אם המגן ייעדר מוחמד זבידאת יחליפו בהרכב (שלמה וייס).

09:50: מכבי פתח תקוה: למרות הניצחון על בני יהודה, שלושה שינויים יבצע קובי רפואה בהשוואה להרכב בשבוע שעבר. קרלוס קוויאר, אורי מגבו ולידור כהן יפתחו, בעוד שעומר דנינו ודובב גבאי ימתינו על הספסל ונאור פסר המורחק יראה את המשחק מהיציע. מגבו יפתח גם בשל פציעת חגי גולדנברג (איציק יצחקי).

09:05: בית"ר ירושלים: מחר תפגוש הקבוצה את בני יהודה במושבה. עידן ורד צפוי לחזור ל-11, כאשר ייתכן כי חן דילמוני יפתח על חשבונו של מרסל הייסטר. הזר החדש אנטואן קונט נראה אתמול מרשים פיזית אך במועדון יודעים כי ייקח לו זמן להיכנס לעניינים לאחר שלא התאמן באופן סדיר במשך חודשיים (אופיר סער).

08:15: הפועל חיפה: דני גולן מתכנן שני שינויים בהשוואה להרכב ששיחק מול הפועל תל אביב. דור פרץ יפתח ב-11 שלו על חשבונו של ברונו פניירו ועדן בן בסט, שלא שיחק בגלל פציעה, יפתח על חשבון הישאם כיוואן. גם שמואל שיימן, הרכש השלישי בחלון ההעברות, יפתח בהרכב (איציק יצחקי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully