וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם עלתה למקום השני, ליברפול נכנעה 2:0 מול האל

התרנגולים חזרו לנצח, 0:1 את מידלסברו בזכות פנדל מדויק של קיין (58). קלופ המשיך להתרסק עם ניצחון אחד בעשרה משחקים בכל המסגרות, אנדיאיי (44) וניאס (84) כבשו. רביעייה ללוקאקו

סאדיו מאנה ליברפול מאוכזב. רויטרס
ליברפול מתרסקת. מאנה/רויטרס

אחרי שהמחזור ה-24 בפרמיירליג נפתח עם ה-1:3 של צ'לסי על ארסנל, נמשכו המשחקים עם הפסד 2:0 של ליברפול המתרסקת אצל האל ועם רביעייה של רומלו לוקאקו ב-3:6 של אברטון מול בורנמות', טוטנהאם שמרה על המקום השני.

עוד בנושא:

צ'לסי ניצחה 1:3 את ארסנל
צ'לסי חגגה, אנטוניו קונטה: "המשחק הקודם נגד ארסנל שינה הכול"

seperator

האל סיטי - ליברפול 0:2

התקופה האיומה של המייטי רדז נמשכת והם ממשיכים להידרדר עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון (ארבעה מתוכם היו הפסדים). דווקא אחרי התיקו המעודד מול צ'לסי והחזרה של סאדיו מאנה להרכב, הקבוצה של יורגן קלופ פישלה מול הטייגרס, שסגרו כמה ימים חלומיים והמשיכו את המומנטום מהתיקו באולד טראפורד ברביעי. אלפרד אנדיאיי, שרק לפני כמה ימים הצטרף בהשאלה מוויאריאל, ניצל טעות איומה של סימון מיניולה וכבש מקרוב את הראשון (44) ושש דקות לסיום נשלח באייה ניאס בכדור עומק ארוך שעבר את כל האין-הגנה באדום וכבש את השני. ליברפול בלי ניצחון בחמשת המשחקים הראשונים של השנה הקלנדרית מאז 1954, אז ירדה ליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלפרד אנדיאיי חוגג עם שחקני האל סיטי. רויטרס
רק הצטרף וכבר כבש. אנדיאיי/רויטרס

אברטון - בורנמות' 3:6

שואו ענק של רומלו לוקאקו, שכבש רביעייה ועלה למקום הראשון בטבלת מלך שערי הליגה עם 16. החגיגה של לוקאקו החלה כבר בדקה הראשונה והוא כבש גם בדקות 29, 83 ו-84, כאשר ג'יימס מקארת'י (23) ורוס בארקלי (92) משלימים אותו. מנגד, ג'ושוע קינג מצא את הרשת פעמיים (59, 70) והלחיץ את הטופיז, בעוד הארי ארטר מצמק לקראת הסיום (90). לוקאקו הוא השחקן השני בתולדות אברטון עם רביעייה בפרמיירליג (אחרי לואיס סאהה) ובגיל 23, הוא הכי צעיר שכובש רביעייה בפרמיירליג מאז איגביני יעקובו מיודענו (ב-2004 במדי פורטסמות').

רומלו לוקאקו שחקן אברטון. רויטרס
איזה סקורר. לוקאקו הפנטסטי/רויטרס

טוטנהאם - מידלסברו 0:1

אחרי שני מחזורים מאכזבים, התרנגולים חזרו לנצח ושמרו על המקום השני. מאוריסיו פוצ'טיניו נאלץ להסתדר ללא הוגו לוריס, דני רוז ויאן ורטונגן הפצועים, אך כושר ההבקעה של הארי קיין נשמר, עם ה-13 שלו העונה. בסיומה של מחצית ראשונה פושרת, היונג מין סון הוכשל ברחבה וקיין ירה פנימה בדקה ה-58. האורחת המשיכה לאכזב מחוץ למגרשה הביתי והיא עדיין ללא ניצחון מחוץ לריברסייד מאז מחזור הפתיחה.

שחקן טוטנהאם הארי קיין. GettyImages
חזר לנצח. קיין/GettyImages

משחקים נוספים

קריסטל פאלאס - סנדרלנד 4:0
לסנדרלנד: לאמינה קונה (10), איברהים אנדונג (34), ג'רמיין דפו (45, 45+1)

סאות'המפטון - ווסטהאם 3:1
מנולו גביאדיני (12). לווסטהאם: אנדי קארול (14), פדרו אוביאנג (44), מארק נובל (52)

ווטפורד - ברנלי 1:2
לווטפורד: טרוי דיני (10), מ'ביה ניאנג (45). לברנלי: אשלי בארנס (78 בפנדל)

ווסט ברומיץ' - סטוק סיטי 0:1
ג'יימס מוריסון (6)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully