וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את אתלטיק בילבאו

הפער מריאל צומק לנקודה: אלקאסר פתח והחזיר עם שער ליגה ראשון (18), מסי כבש בכדור חופשי (40) והמגן וידאל הוסיף (67). צמד לטורס ב-0:2 של אתלטיקו על לגאנס. ולנסיה הושפלה בבית

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ברצלונה

ברצלונה צימקה הערב (שבת) באופן זמני את הפער מריאל מדריד המוליכה לנקודה אחת בלבד, בזכות ניצחון ביתי 0:3 על אתלטיק בילבאו. אספניול ניצחה 0:1 במלאגה ואתלטיקו מדריד גברה 0:2 על לגאנס. ולנסיה הושפלה עם 4:0 ביתי מול אייבר. המשחק שאמור היה להוציא את המחזור לדרך בשישי, בין דפורטיבו לה קורוניה וריאל בטיס, נדחה בשל סופה קשה שהתחוללה בלה קורוניה ואף העיפה חלק מגג האצטדיון. בספרד טוענים שהרוחות הגיעו למהירות של 120 קמ"ש.

שחקני ברצלונה חוגגים עם פאקו אלקאסר (מימין). AP
עשה סוף למנחוס. פאקו אלקאסר, מימין, חוגג עם החברים/AP

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 0:3

לואיס אנריקה הלך על רוטציה, והפעם זה עבד לו. ברצלונה אמנם פתחה לא טוב את המשחק מול אתלטיק בילבאו ומארק אנדרה טר סטגן מנע שער מוקדם עם הדיפה לקורה מול ראול גרסיה בדקה השלישית, אך לאחר מכן הדברים הסתדרו עבור המארחת ואפילו פאקו אלקאסר כבש. חלוץ הרכש מוולנסיה נהנה מאסיסט של ניימאר בדקה ה-18 וחגג את שער הליגה הראשון שלו, לפני שליאונל מסי הוסיף עוד גול בכדור חופשי למאזן הנפלא שלו והשתווה ללואיס סוארס (קיבל מנוחה הפעם) כמלך שערי הליגה עם 16 שערים. מסי זכה גם הוא לרדת לנוח בדקה ה-64 וראה מהספסל את המגן אלש וידאל סוגר עניין בחלוף שלוש דקות. הבאסקים יכולים להיות מרוצים לפחות מחזרתו למגרשים של יראי אלברס, אחרי שעבר בהצלחה ניתוח להסרת גידול באשכים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
הוחלף/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 3: אתלטיק בילבאו הייתה קרובה ליתרון מפתיע. ראול גרסיה הסתובב נהדר ברחבה ובעט כדור שטוח, אך טר סטגן ליטף אותו והדף לקורה.

דקה 18: גול! שער ליגה ראשון לפאקו אלקאסר. ניימאר העביר כדור מצד שמאל וחלוץ הרכש מוולנסיה המשיך בנגיעה אל הרשת וקטע בצורת ארוכה. 0:1 לברצלונה.

דקה 32: הלחץ של הבאסקים נמשך. אחרי כמה כדורים שהחטיאו את המסגרת, איניאקי וויליאמס עבר בקלות את פיקה ומזווית קשה בצד שמאל בעט לגופו של טר סטגן.

דקה 40: גול! איזו טעות של איראיסוס. מסי סובב כדור חופשי בשמאל מזווית קשה מאוד בצד ימין, אך השוער שעמד במרכז השער לא הצליח להדוף את הכדור הפשוט ונכנע. שער חמישי של מסי בכדור חופשי מול גורקה במהלך הקריירה. 0:2 לברצלונה.

דקה 64: מסי הוחלף באופן נדיר למדי ופינה מקום לסרג'י רוברטו כדי לקבל קצת מנוחה. זו הפעם הראשונה שהוא מוחלף בליגה (ללא פציעה) מאז פברואר 2014 (נגד ראיו).

דקה 67: גול! פריצה מסחררת של וידאל, שחתך מצד ימין וסיים ברגל שמאל עם בעיטה די חלשה שהתגלגלה פנימה. 0:3 לברצלונה.

דקה 89: וידאל יכול היה להשלים צמד אחרי עבודת הכנה יפה של טוראן, אבל הפעם איראיסוס היה מוכן והדף.

ניימאר שחקן ברצלונה מול יראי אלברס שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
חזרה מהירה למגרשים. יראי אלברס שומר על ניימאר/רויטרס
גורקה איראיסוס שוער אתלטיק בילבאו (מימין) סופג שער מול ברצלונה. רויטרס
ספג הכי הרבה שערים מכדורים חופשיים של מסי. גורקה איראיסוס/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לגאנס 0:2

פרננדו טורס לא כבש בליגה מאז הצמד לרשת ספורטינג חיחון באמצע ספטמבר, והערב קטע בצורת של חמישה חודשים עם צמד נוסף, הפעם מול לגאנס. החלוץ הוותיק פתח בהרכב ובדקה ה-15 עט על הריבאונד, אחרי שהשוער האורח יאגו הררין הדף פנדל של אנטואן גריזמן. בניגוד לצרפתי שנותר מתוסכל, טורס חיכה שהספרות על לוח הדקות יתהפכו והבקיע שער נוסף אחרי הכנה של המחליף אנחל קוראה. היה זה שער הליגה ה-4,500 בהיסטוריה של אתלטיקו מדריד, שהתבססה במקום הרביעי.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
קטע בצורת ארוכה בליגה. פרננדו טורס/רויטרס

ולנסיה - אייבר 4:0

צפו בתקציר המשחק

אם מישהו חשב שוולנסיה עולה על דרך המלך אחרי שני הניצחונות ברציפות, אז בשבוע שעבר הגיע ההפסד ללאס פלמאס והיום זה כבר נגמר בהשפלה ביתית ענקית מול אייבר, שמצדה רושמת ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

גונסאלו אסקאלנטה הגביה מימין, סרג'יו אנריק נגח נהדר פנימה את ה-0:1. קרלוס סולר ברגאן ספג אדום בדקה ה-45 והשאיר את ולנסיה בעשרה שחקנים. אדריאן ניצל את העבירה ברחבה ובעט פנדל פנימה, 0:2. בדקה ה-57 כבשה אייבר את השלישי ואיזה שער זה היה. דני גרסיה הגיע ראשון לכדור חוזר ובעט מהאוויר כדור אדיר לחיבורים מ-18 מטר, 0:3. אנריק השלים את החגיגה בדקה ה-77 וזה 0:4 משפיל במיוחד לוולנסיה.

משחק נוסף

מלאגה - אספניול 1:0
לאספניול: פאבלו פיאטי (17)

צפו בתקציר

עדכון ראשון: 19:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully