וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תומר חמד שוב כבש, אך ברייטון הפסידה 3:1 להאדרספילד

חלוץ השחפים שיחק 63 דקות ובדקה ה-20 השווה זמנית עבור מוליכת הצ'מפיונשיפ, שנכנעה למדורגת רביעית בליגת המשנה. חמד עם שישה שערי ליגה העונה, כיאל פתח והוחלף בדקה ה-46

שחקן ברייטון תומר חמד. GettyImages
לוהט. תומר חמד/GettyImages

תומר חמד כבש הערב (חמישי) את שער השוויון של ברייטון מול האדרספילד, אולם השחפים הפסידו בסופו של דבר 3:1 למדורגת רביעית במסגרת המחזור ה-29 של הצ'מפיונשיפ. אף על פי כן, ברייטון עדיין ראשונה, מרחק נקודה מניוקאסל.

החלוץ פתח בהרכב מוליכת הליגה לצידו של בירם כיאל, ובדקה ה-20 קבע 1:1 לאחר שהשחפים נקלעו לפיגור מוקדם. חמד ניצל טעות בהגנת המארחת והשתלט על הכדור, עבר את השוער וגלגל פנימה. לצערו, האדרספילד חזרה להוביל בזכות שער בדקה ה-36, והכפילה את היתרון שלה על סף הירידה להפסקה. כיאל הוחלף במחצית, וחמד סיים את תפקידו בהתמודדות בדקה ה-66, אז נכנס להפועת בכורה בבריטון המושאל מארסנל צ'ובה אקפום. שתי דקות לאחר מכן הצרות של השחפים התרבו כאשר לויאס דאנק הורחק בכרטיס צהוב שני.

חמד נמצא בכושר נהדר, הוא כבש גם במחזור הקודם את שער הניצחון על קארדיף, ובסך הכול זהו שערו הרביעי מתחילת 2017. השער שכבש הערב הוא השישי שלו העונה בליגה. ברייטון, כאמור, מדורגת ראשונה בליגת המשנה באנגליה, כאשר טרם המשחק הובילה בנקודה על פני השנייה ניוקאסל (עם משחק פחות ממנה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully