וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 ביתי לבאיירן מול שאלקה, דורטמונד ניצחה את לייפציג

רוברט לבנדובסקי כבש לבווארים (9), אבל נאלדו (13) קבע חלוקת נקודות באליאנץ ארנה. לאהם רשם הופעה 500 בקריירה. למזלה של המוליכה, סגניתה נכנעה 1:0 והפער צמח. בשישי: המבורג - לברקוזן 0:1

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן מאוכזב. AP
תוצאה מאכזבת לבאיירן. לבנדובסקי/AP

המחזור ה-19 בבונדסליגה יצא לדרך בשישי עם 0:1 של המבורג על לברקוזן. בשבת, באיירן מינכן סיימה רק ב-1:1 בבית מול שאלקה. למזלה של באיירן, דווקא דורטמונד עשתה עבורה את העבודה וניצחה 0:1 את ר.ב. לייפציג, מה שהגדיל את הפער בפסגה בסיום היום.

קיריאקוס פאפאדופולוס, שחקן לברקוזן. AP
גול יקר מפז. פפאדופולוס/AP

המבורג - באייר לברקוזן 0:1

שתיים מהקבוצות הכי מאכזבות בבונדסליגה העונה נפגשו בפולקספארק שטאדיון, ובמשך זמן רב זה היה נראה כמו 0:0 משמים. למזלה של המבורג, שמסובכת עמוק בתחתית, קיריאקוס פפאדופולוס נתן לה שלוש נקודות יקרות מאוד עם שער ניצחון בדקה ה-76. אחרי שני הפסדים רצופים, המבורג סוף סוף חוזרת לנצח ועולה מעל הקו האדום. מנגד, לברקוזן נמצאת בדיוק במגמה הפוכה. אחרי ששמטה יתרון 0:2 מול מנשנגלדבאך והפסידה 3:2 בשבוע שעבר, היא שוב הפסידה בגלל חוסר תפקוד בדקות הסיום ונותרה רק במקום התשיעי.

באיירן מינכן - שאלקה 1:1

למרות שעד עכשיו זה לא ממש בא לידי ביטוי בתוצאות, האלופה הבלתי מעורערת של גרמניה קצת חורקת ואחרי שחזרה מפגרת החורף עם שני ניצחונות לא קלים, עכשיו היא גם איבדה צמד נקודות בבית. הרויאל בלוז אומנם לא הצליחו לרשום ניצחון חוץ ראשון על באיירן מאז אפריל 2009, אבל כן השיגו נקודה שמרחיקה אותם מעט מהתחתית. רוברט לבנדובסקי קיבל כדור מצוין מארתורו וידאל וכבש מקרוב (9), אבל נאלדו הכניע את מנואל נוייר עם כדור חופשי שחמק מתחת לגוף של השוער (13). פיליפ לאהם נכנס להופעה ה-500 בכל המסגרות והפך לשחקן התשיעי בתולדות באיירן שמגיע להישג הזה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פייר אמריק אובמיאנג בורוסיה דורטמונד חוגג שער. AP
שער קבוצתי יפה. אובמיאנג חוגג/AP

בורוסיה דורטמונד - ר.ב. לייפציג 0:1

סגנית המוליכה המפתיעה קיוותה לנצל את המעידה של באיירן, אך בפעם השלישית ברציפות היא הפסידה משחק חוץ בליגה, מבלי לכבוש שער. לייפציג הגיעה בהרכב חסר מאוד ונכנעה לביצוע מושלם של השוורצגלבן, כאשר בדקה ה-35 עוסמאן דמבלה שרף את אגף ימין והגביה לראש של פייר אמריק אובמיאנג, שנגח מקרוב. אובמיאנג היה מעורב העונה ב-25 שערים ב-24 משחקים בדורטמונד. הוא כבש 21 שערים ובישל 4 נוספים. דורטמונד הייתה צריכה להגדיל את היתרון, אך החמיצה ללא הרף עד לסיום והסתפקה בניצחון הקטן, שהקפיץ אותה למקום השלישי. שער שכבשה לייפציג שלוש דקות וחצי בתוך תוספת הזמן נפסל בטענת נבדל מוצדקת ועורר מהומה.

seperator

משחקים נוספים

בורוסיה מנשנגלדבאך - פרייבורג 0:3
לגלדבאך: לארס שטינדל (73), רפאל (78), פטריק הרמן (90)

פ.צ. קלן - וולפסבורג 0:1
לקלן: אנטוני מודסט (81)

הרטה ברלין - אינגולשטאדט 0:1
להרטה: גנקי הראגוצ'י (2). אלמוג כהן הפצוע לא נכלל בסגל

הופנהיים - מיינץ 0:4
להופנהיים: מארק אות (5), מרקו טראציניו (81), אדם סולואי (86, 90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully