וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הצגה נפלאה ללוקה דונצ'יץ', אנדולו עצרה את הכוכב האדום

ילד הפלא סיים עם 16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים שנתנו לבלאנקוס 71:79 על באסקוניה. רצף שבעת הניצחונות של הסרבים נעצר עם הפסד 86:72 לטורקים, פאו ניצחה 79:84 את גלא

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד עם אנתוני רנדולף. GettyImages
כוכב נולד. דונצ'יץ'/GettyImages

המחזור ה-21 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם שלושה מפגשים מסקרנים. משחק המוקדם של הערב פנאתינייקוס גברה 79:84 על גלאטסראיי. בהמשך ריאל מדריד ניצחה את באסקוניה 71:79 ופתחה יתרון במקום הראשון בטבלה ואנדולו אפס עצרה את המומנטום של הכוכב האדום עם ניצחון 72:86 בחוץ.

בלייק שילב, גלאטסראיי, מול אלסנדרו ג'נטילה, פנאתינייקוס. GettyImages
פאו השוותה שיא שלשות עונתי. ג'נטילה מול שילב/GettyImages

גלאטסראיי - פנאתינייקוס 84:79

מבול שלשות של היוונים, שצלפו לא פחות מ-16 פעמים מחוץ לקשת (שווה לשיא העונתי של קבוצה כלשהי ביורוליג העונה) נתן להם ניצחון חשוב אחרי ההפסד בשבוע שעבר לכוכב האדום והעניק להם את המקום השביעי בטבלה. מייק ג'יימס הצטיין עם 18 נקודות מהספסל, ג'יימס פלדיין וכריס סינגלטון הוסיפו 15 כל אחד, כשגלא חוזרת לסורה, ומאז הניצחון הגדול על מכבי תל אביב האומללה עוד יותר היא כבר עם שני הפסדים רצופים. טיבור פלייס הוביל את הטורקים המאוכזבים עם 15 נקודות.

באסקוניה - ריאל מדריד 79:71

בכל פעם שנדמה שכבר נגמרו הסופרלטיבים ללוקה דונצ'יץ', ילד הפלא מציב סטנדרט חדש. הפעם מנת חלקו של הסלובני בן ה-17 היתה 16 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ורצף מהלכים מופלאים, כולל שבע נקודות רצופות ברבע האחרון וחדירה אקרובטית שסחטה תשואות אפילו מאוהדי באסקוניה. חוץ מדונצ'יץ' גם ג'ף טיילור (15 נקודות) וגוסטבו איון (11 ו-4 ריבאונדים) היו סולידיים, וכעת הבלאנקוס כבר עומדים על שבעה ניצחונות רצופים ביורוליג, ועל יתרון של משחק אחד על פני צסק"א, שעד לא מזמן הובילה את הטבלה בבטחה. רודריג בובואה סיים כקלע המוביל של הבאסקים עם 20.

הכוכב האדום בלגרד - אנאדולו אפס 86:72

ניצחון חוץ גדול לטורקים, שקוטע רצף של שבעה ניצחונות של הסרבים ומציב אותם במקום השמיני, בו החזיקה אמש דרושאפקה של דיוויד בלאט. תומא הרטל רשם משחק נפלא, קלע 12 נקודות והוסיף תצוגת אסיסטים מרשימה במצ' אפ מול שיאן האסיסטים למשחק בודד במפעל, סטפן יוביץ'. הרכז הצרפתי סיים עם 15 כאלה במשחק, חלק גדול מהם לדרק בראון, שבלט עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים. בריאנט דאנסטון הוסיף 16 למנצחת, מרקו סימונוביץ' היה נקודת האור של הסרבים עם 17 ו-5 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully