וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: עוליאל החליף את ויינטרוב, יפתח מול ז'ואאו סוזה

הטניסאי הצעיר יהיה המחבט מספר 2 של ישראל בהתמודדות בליסבון, במסגרת הבית האירופי/אפריקאי מספר 1, ויחל מול המדורג 41 בעולם (שישי, 15:00, ספורט 5). דודי סלע מול גסטאו אליאס

אמיר ויינטרוב נבחרת ישראל. אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
אתגר מול שחקן מהטופ 50. ישי עוליאל עם יוני ארליך/מערכת וואלה! NEWS, אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל תפתח מחר (שישי) בליסבון את ההתמודדות שלה מול נבחרת פורטוגל, במסגרת הסיבוב הראשון של הבית האירופי/אפריקאי מספר 1. היום (חמישי) התקיימה הגרלת סדר המשחקים, כאשר ישי עוליאל, פיינליסט אליפות אוסטרליה לנוער, החליף את אמיר ויינטרוב כמחבט מספר 2 של ישראל, לצד דודי סלע. אל הסגל צורף גם דניאל צוקרמן במקום עידן לשם.

בהגרלה נקבע כי במשחק הראשון (שישי, 15:00, ספורט 5) יתמודד עוליאל מול ז'ואאו סוזה, המחבט הבכיר של פורטוגל, המדורג 41 בעולם. לאחר מכן ישחק סלע מול גסטאו אליאס, המדורג 76 בעולם - מקום אחד מעל הישראלי הבכיר.

נכון לעכשיו, צוקרמן הצעיר עשוי לשתף פעולה עם יוני ארליך במשחק הזוגות בשבת, וביום ראשון יתקיימו שני המשחקים האחרונים, אם יהיה בהם צורך. כל ההתמודדות תיערך על משטח החימר.

אמיר ויינטרוב נבחרת ישראל. אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס, מערכת וואלה! NEWS
נותר מחוץ לסגל. אמיר ויינטרוב/מערכת וואלה! NEWS, אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס

דודי סלע אמר לאחר ההגרלה: "פעם ראשונה שהייתה לי עדיפות ורציתי לעלות ראשון, אבל זה לא כל כך משנה. אני מרגיש מוכן, היה לנו שבוע טוב. ישי הולך לעלות בפעם הראשונה, אני חושב שהוא בכושר טוב ויכול אולי לעשות הפתעה קטנה".

ישי עוליאל: "הרגשה מדהימה. אני מאוד מתרגש, אבל מקווה שאני אקח את זה למקום חיובי ואשחק טוב ואתן את ה-100 אחוז במשחק. כיף לי מאוד עם הנבחרת. המגרש טוב מאוד, קצת איטי, אבל זה בסדר ואני אוהב את זה, אצטדיון קטן, מקווה שלא יהיה הרבה רעש וזה יהיה לטובתנו".

אייל רן: "עשינו היום שינוי נוסף, אמיר לא כשיר ב-100 אחוז לשחק ולכן החלטנו ללכת על הרכב קצת שונה. אני מאוד מאמין שגם ישי וגם דניאל יכולים לתרום. כמובן שאנחנו נבנה גם על דודי ויוני. אני חושב שאנחנו מעמידים את הנבחרת הטובה ביותר שיש לנו, ויש לנו סיכוי להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully