וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מנצ'סטר יונייטד סיכמה על רכישתו של גריזמן בקיץ"

ב"יאהו" הצרפתי חושפים שהשדים האדומים סיכמו עם אתלטיקו על רכישת הכוכב הצרפתי תמורת 100 מיליון יורו. גריזמן צפוי להרוויח כ-15 מיליון ליש"ט באולד טראפורד ולקבל את החולצה מספר 7

חלוץ אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. רויטרס
עונה הבאה ביונייטד? גריזמן/רויטרס

חלון ההעברות האירופי של ינואר אומנם כבר ננעל, אך במנצ'סטר יונייטד חושבים כבר על העונה הבאה ואחרי שהחתימה בקיץ האחרון כוכבי על כמו זלאטן, פוגבה ומחיטריאן, בצרפת מדווחים שהשדים האדומים הגיעו לסיכום על רכישתו בקיץ הקרוב של אנטואן גריזמן, כוכבה של אתלטיקו מדריד.

על פי הדיווח ב"יאהו" בצרפת, אתלטיקו הסכימה למכור את גריזמן ליונייטד, כל עוד זו לא תנסה לרכוש אותו בחלון ההעברות של ינואר. יונייטד מצידה הסכימה לשלם את סעיף השחרור של גריזמן שעומד על כ-100 מיליון יורו וכן סיכמה עם נציגי השחקן על חוזה בעלות מוערכת של כ-15 מיליון ליש"ט לעונה, הסכום אותו מרוויח גם פול פוגבה חברו לנבחרת צרפת.

אם וכאשר יעבור ליונייטד, גריזמן יקבל את החולצה מספר 7 שהייתה שייכת לממפיס דפאי שעבר לליון. דייגו סימאונה, כך על פי הדיווח, כך נתן אור ירוק לעזיבתו של גריזמן, כאשר מנצ'סטר יונייטד היא אחת הקבוצות היחידות שמסוגלות לעמוד בעלותו. גריזמן, שחוזהו באתלטיקו יפוג רק ב-2021, כבש העונה 8 שערי ליגה ועוד 4 שערים בגביע, אחד מהם היה אתמול מול ברצלונה. גריזמן הבקיע 22 שערי ליגה בכל אחת משתי העונות הקודמות באתלטיקו והוא מהווה שחקן אטרקטיבי במיוחד גם בשל גילו הצעיר יחסית (25). כפי הנראה כעת, רק תפנית בלתי צפויה תמנע מעבר של היהלום הצרפתי לאולד טרפורד בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully