וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב מול השכל: טל בן חיים מתלבט, הפועל תל אביב מפעילה לחץ כבד

2.2.2017 / 9:24

בלם מכבי תל אביב מבין שסיכוייו לשחק אצל ג'ורדי קרויף קלושים ולמרות שהיה נחוש להוכיח את מקומו, הרצון לקבל דקות עשוי להטות את הכף. האדומים משוכנעים: "איתו בטוח נישאר בליגה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בלם מכבי תל אביב, טל בן חיים, יגיע הבוקר (חמישי) לאימון הקבוצה בקרית שלום ולאחר מכן יקבל החלטה האם לעזוב להפועל תל אביב. בן חיים שהפך לשחקן ספסל מאז ששוטה ארבלדזה עזב, מאוד פגוע מכך שג'ורדי קרויף "לא סופר" אותו, אבל הוא היה נחוש להמשיך בקבוצה עד סוף העונה ולהראות להולנדי שהוא טועה לגביו.

לבן חיים לא הייתה כל כוונה לעזוב לפני סגירת חלון ההעברות הנוכחי והוא אף הבהיר את הדברים בשיחות כאלו ואחרות בפני גורמים במועדון בימים האחרונים. ההצעה לעבור להפועל תל אביב טרפה את הקלפים מכיוון שמדובר במועדון גדול, אם כי הבלם המשיך להתלבט בכובד ראש גם הבוקר. בסביבתו של בן חיים אמרו הבוקר: "טל רוצה לשחק. הוא רוצה לשחק במכבי תל אביב, אבל אם מכבי תל אביב לא רוצה שהוא ישחק אצלה, הוא צריך לחשוב מחדש על עתידו".

בהפועל תל אביב מפעילים לחץ כבד על בן חיים לחתום. האחים ניסנוב טענו הבוקר שאם הבלם יגיע: "בטוח נישאר בליגה". עוד טענו במועדון כי הבעלים לא קיבלו הודעות מאוהדים הקוראים לא להחתים את הבלם, אבל הוציאו הודעה בנושא ואמרו: "כל מי שאוהב את הפועל תל אביב צריך להבין שהבעלים עושים הכל למען המועדון ולמען המטרה - הישארות בליגה".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב ביקשה את טל בן חיים במסגרת עסקת ארון שוינפלד

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. ברני ארדוב
מתלבט. טל בן חיים/ברני ארדוב

בן חיים כאמור לא חשב לעזוב, אבל בגלל שמדובר בהצעה ממועדון גדול ולאחר שהוא הבין שגם מכבי תל אביב דוחקת בו לעזוב, ייתכן שהוא יקבל היום החלטה שעליה לא חלם לרגע ביום שחזר מאנגליה לישראל ויחצה את הכביש ליריבה העירונית. עוד אמרו בסביבתו הבוקר: "טל יגיע לקרית שלום ואם יפנו אליו ויבקשו ממנו לעזוב, זה כבר יהיה סיפור אחר. למרות שהוא משוכנע שיש ביכולתו להישאר במכבי תל אביב ולהיות הבלם הכי טוב שלה, כפי ששוטה ארבלדזה ראה וחשב".

בן חיים כאמור מתלבט מאוד מה לעשות ומחכה לראות מה יהיה הצעד של מכבי תל אביב. אם יחליט לבסוף שהוא נשאר, זה יהיה גם כיוון שהוא חושב על האפשרות שבימים הקרובים ימונה מאמן חדש שיעניק לו הזדמנות מחודשת, כפי שארבלדזה עשה אחרי שחתם. אם יחליט לעזוב, זה יהיה בגלל החשש לשבת על הספסל או ביציע עד סוף העונה, דבר שיקשה עליו להשיג בקיץ חוזה מכובד באחת מהקבוצות הגדולות. בדיוק כמו יוסי בניון, בן חיים מעוניין להמשיך לשחק לפחות עונה נוספת.

אוהדי מכבי תל אביב רותחים על ג'ורדי קרויף ומתכוונים להגיע לקרית שלום. חלק מהם אמרו הבוקר: "טל הוא סמל של מכבי תל אביב. איך יכול להיות שהמועדון וג'ורדי זורקים אותו להפועל תל אביב? הוא לא רוצה לשחק שם, למה עושים לו דבר כזה? בושה שפוגעים כך באחד השחקנים הכי גדולים של מכבי תל אביב. גם את פיקה היו שולחים מברצלונה לריאל מדריד?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully