וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "יש דברים שאסור לעשות, בטח במועדון ברמה כזו"

2.2.2017 / 7:39

מכבי תל אביב תתארח אצל באמברג (21:00, 5 לייב) והרכז הגיב לפרשת ווימס: "זה חמור מאוד, לא דיברנו איתו מאז. ההצגה חייבת להימשך". קולטון אייברסון סובל מחום גבוה, אך צפוי לשחק

ראובן קסטרו

לאחר ההמולה סביב פרשת סוני ווימס, מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 21:00, 5 לייב) מול באמברג הגרמנית ביורוליג. הצהובים אמנם ניצחו בשבוע שעבר את קאזאן, אולם נותר להם סיכוי קלוש להמשיך לשלב הבא. עם זאת, בקבוצה ביקשו מהשחקנים להילחם ושבו והזכירו להם כי "יש להציג כבוד למועדון".

קולטון אייברסון סובל מחום גבוה ולא התאמן אתמול עם הקבוצה, אך טס עמה לגרמניה והצהובים מאמינים כי הוא ישחק. איתי שגב שב לאימונים והצטרף אף הוא לטיסה, בעוד קווינסי מילר נשאר בארץ.

עוד בנושא:

דימיטריס איטודיס לקראת פנרבחצ'ה: "יהיה משחק קשה מאוד"

שחקני מכבי תל אביב גל מקל, סוני ווימס. יוסי ציפקיס
כאן דרכינו נפרדות. ווימס ומקל/יוסי ציפקיס

גל מקל אמר לקראת המשחק: "יש פחות שחקנים, אולם כמו במשחקים אחרים ששחקנים היו חסרים או פצועים, השחקנים שמשחקים צריכים לתת אקסטרה. לעתים סגל קצר זה טוב, כי לשחקנים שכן משחקים יש יותר ביטחון, כי יש להם יותר דקות לקבל. נצטרך לבוא ולשחק טוב מול קבוצה סופר מאומנת במקום מאוד קשה. באמברג שיחקה מצוין נגדנו במפגש הראשון בינינו".

על המצב הוסיף מקל: "ההצגה חייבת להימשך. יש דברים שמתרחשים במהלך עונה, אם זה פציעות או דברים אחרים, אבל אנחנו מקצוענים וצריך להתרכז במה שיש. האם זה צריך להעיר שחקנים? יש דברים שאסור לעשות, בשום מקום או בשום רמה, בטח במועדון ברמה כזו ואם מישהו עושה את זה, זה חמור מאוד. סוני היה מתחילת העונה שחקן מרכזי, אבל יש הרבה שחקנים בעמדה הזאת שיכולים להשלים את החסר. הוא לא דיבר איתנו ולא דיברנו עם סוני מאז האימון והבדיקה".

אנדראה טרינקיירי, מאמן באמברג: "אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחנות כי מגיע לנו, לא משנה מי תשחק מולנו. הפעם זו מכבי. אנחנו צריכים להציג עקביות ולעשות דברים בצורה טובה יותר. מכבי בלתי צפויה ויש לה המון כישרון. גאודלוק קלע מצוין וחייבים להציג הגנה טובה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully