וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל חתמה על ההסכם הקיבוצי, עופר עיני מרוצה

יושב ראש ההתאחדות בירך על המהלך: "ההסכם רק ידרבן את העובדים והעובדות בהתאחדות לשאוף לעשות יותר למען הכדורגל שלנו", אלון: "הסכם מצוין, בטוח שהעובדים ייהנו מפירות ההסכם"

עופר עיני יושב ראש ההתאחדות במשחק בין הפועל באר שבע לבין בני סכנין. ברני ארדוב
הסכם היסטורי. עיני/ברני ארדוב

במשרדי ההתאחדות לכדורגל נחתם היום (רביעי) לראשונה אי פעם הסכם קיבוצי עבור עובדי ההתאחדות. במעמד החתימה השתתפו יושב ראש ההתאחדות, עופר עיני, ראש חטיבת הספורט בהסתדרות הכללית, ניר אלון, יושב עובדי ההתאחדות, אבי לוי, ממלא יושב ראש ההתאחדות, תמיר גילת, המנכ"ל רתם קמר, וסמנכ"לית הכספים טלי אורביטו.

ניר אלון בירך על המהלך: "זה הסכם מצוין עבור העובדים, הסכם חלוצי, שהושג בזכות נחישות ורצון כן של יושב ראש ההתאחדות עופר עיני לדאוג למי שעושים ככל יכולתם לטובת הכדורגל הישראלי. אני בטוח שעובדי ההתאחדות ראויים לכך וייהנו מפירות ההסכם עוד שנים רבות".

עופר עיני חגג: "למן הרגע בו הגעתי להתאחדות, ועל אף המצב המורכב, היה ברור לי שחובה לבצר את מעמד העובדים המסורים ואת עתידם כאן. מצאתי שותפים אמיתיים לדרך ואני יודע בוודאות כי ההסכם שנחתם היום רק ידרבן את העובדים והעובדות בהתאחדות לשאוף לעשות עוד יותר למען הכדורגל שלנו". אבי לוי הוסיף: "ההתאחדות היא לא פעם הבית הראשון עבורינו ואני גאה על כך שזה היה ברור לכולם. נמשיך לפעול ביתר שאת לטובת קידום הכדורגל והענקת השירות הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully