וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה במומנטום: הפועל חולון ניצחה את מכבי חיפה 73:75 בחוץ

ניצחון שלישי ברציפות לדן שמיר ושחקניו. דריון אטקינס שהצטיין, קלע סל ניצחון וחסם את גרייבס בסיום. מכבי ראשון לציון ניצחה את עירוני נהריה 85:97, שון דאוסון קלע 21. צפו בתקציר

one

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל, שנפתחו במשחק מוקדם בשבוע שעבר, נמשכו הערב עם שני משחקים נוספים. הפועל חולון ניצחה את מכבי חיפה 73:75 והשלימה נגדה דאבל. האלופה, מכבי ראשון לציון, נחלצה מפיגור דו ספרתי מוקדם וגברה על עירוני נהריה 85:97.

אקטינס חוסם את גרייבס במהלך האחרון/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה - הפועל חולון 75:73

ניצחון שלישי ברציפות להפועל חולון ושביעי ברציפות בחוץ בליגה. זה היה משחק מעט הפכפך; מכבי חיפה איבדה יתרון של תשע נקודות במחצית הראשונה, לחולון זה קרה במחצית השנייה, אבל פעולות טובות של דריון אטקינס בתוך הדקה האחרונה הכריעו לטובת האורחת.

הפתיחה הייתה צמודה, כשאורלנדו מנדס-ואלדס צולף במדי הקבוצה הביתית, אבל קאליף וואייט ורועי הובר לא נותנים לחיפה לברוח (17:17). לקראת סיום הרבע הראשון הירוקים-לבנים התרחקו קצת ועלו ל-18:23. ברבע השני ההתקפה של חולון נתקעה ומכבי חיפה טיפסה ל-20:28 ובהמשך ל-26:35. אלא שאז המומנטום החליף כיוון, חולון נגסה במינוס ולבסוף הפכה ל-37:38 ול-39:40 במחצית.

פתיחת המחצית השנייה הייתה של חולון וריצת 0:8 שלה העלתה את היתרון ל-39:48. מכבי חיפה קלעה נקודות ראשונות אחרי ארבע דקות, אבל האורחת שמרה על מרחק וסיימה את הרבע ביתרון 50:57. ברבע הרביעי הגיע תורה של חיפה לבצע מהפך וריצת 0:10 העלתה אותה ליתרון. מכאן התפתח משחק צמוד מאוד. חטיפה ושלשה של ג'ורדן טיילור דקה לסיום, קבעה 70:73 לחולון, אבל וויל גרייבס צלף בצד השני וכפה שוויון. דריון אטקינס קלע בצד השני וגרייבס ניסה לקלוע שלשת ניצחון, אבל נחסם על ידי אותו אטקינס.

קלעו למכבי חיפה: וויל גרייבס 19, עמית שמחון 13, ג'ון דיברתלומיאו 11, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, גרגורי ורגאס 9, אורלנדו מנדס-ואלדס 8, קווין פינקני 5, עוז בלייזר וטוני מיטשל 4 כ"א.

קלעו להפועל חולון: דריון אטקינס 16, קאליף וואייט 15 ו-6 איבודים, ג'ורדן טיילור 14, אלכס צ'וברביץ' ושלומי הרוש 9 כ"א, טוני יאנגר 6, רועי הובר 4, דגן יבזורי 2.

מאמן הפועל חולון, דן שמיר: "נכנסו לאיזה בור ויצאנו ממנו. לא שיחקנו כדורסל גדול. ג'ורדן טיילור קלע שלשה גדולה, הוא רכז שיודע לנהל ובגלל זה בחרנו אותו. קצת כעסתי על דריון אטקינס בהתחלה, אבל משחקים כאלה מוכרעים במהלכים קטנים".

מאמן מכבי חיפה, עופר רחימי: "היו חסרות לנו שתי עצירות בהגנה. אני חשוב שגם אנחנו לא היינו ביום גדול, הפועל חולון היא קבוצה מצוינת עם הרבה כלים. מה שביצענו אחרי פסק הזמן לא היה מספיק טוב. אנחנו תלויים בגרגורי ורגאס, הוא ציר מרכזי. אנחנו חייבים להישאר ביחד ולעשות עצירות בסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי לצד יהונתן שולדבראנד. ברני ארדוב
שיא עונתי שלא עזר. שולדבראנד/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - עירוני נהריה 85:97

ניצחון חשוב למכבי ראשון לציון, למרות רבע ראשון גרוע בו היא ספגה 36 נקודות (נהריה עם שיא עונתי לקבוצה ברבע אחד). הקבוצה מעיר היין נהנתה ממשחק טוב של ג'אבון מקריי, שון דאוסון ופטריק ריצ'רד, והשיגה נקמה ספורטיבית אחרי ההפסד בעין שרה בסיבוב הראשון. אצל המפסידה יהונתן שולדבראנד קלע שיא אישי-עונתי 22 נקודות, אבל זה לא עזר כשנהריה רשמה שיא עונתי-שלילי: 19 ריבאונדים בלבד.

המשחק נפתח עם קצב צבירת נקודות גבוה, כשאחרי ארבע דקות זה 11:15 לנהריה. האורחת המשיכה להמטיר שלשות, עלתה ל-17:25 וסיימה רבע ראשון עם 26:36. ברבע השני האורחת עלתה ל-28:40, ראשון לציון הצליחה להתקרב בחזרה ל-46:41, נהריה התרחקה מעט ובתום המחצית זה 44:52, כשיהונתן שודלבראנד קולע 16 נקודות.

דקות טובות של ג'אבון מקריי ופטריק ריצ'רד ברבע השלישי, סייעו לראשון לציון לחזור בהדרגה ולבצע מהפך (65:66). ההמשך היה צמוד ובתום הרבע השלישי לוח התוצאות הראה 69:69. כמה עצירות של ראשון לציון במצב של 79:81 לזכותה, סידרו לה יתרון 79:88 ובסיום 85:97.

קלעו למכבי ראשון לציון: שון דאוסון 21 (5 מ-8 ל-3), ג'אבון מקריי 18, פטריק ריצ'רד ואבי בן שימול 14 כ"א, צ'ארלס תומאס 9, אלישי כדיר 8, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מאליק וויינס וניצן חנוכי 6 כ"א, עידן זלמנסון 1.

קלעו לעירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 22 (4 מ-8 ל-3), גליברט בראון 19, יינסי גייטס 15, דרווין קיצ'ן 13 ו-8 אסיסטים, ניב ברקוביץ' 7, ניק פאוסט 5, ערן אסנטי-אסרא ואיגור נסטרנקו 2 כ"א.

מאמן מכבי ראשון לציון, אריק שיבק: "זה משחק ראשון שאנחנו עם סגל מלא, עוד לא אימנתי את הקבוצה בסגל כזה. עוד לא התאמנו כקבוצה מלאה, יש קבוצות שאם זה היה קורה להם, או שהיו מתפרקות. עלינו שלב באירופה עם שלושה זרים, עם רכז אחד, אנחנו נמצאים במקומות 5-6 בליגה, עם הרכבים לא הרכבים. השחקן הכי טוב שלנו לא שיחק איתנו עד לפני שבוע וחצי. אנחנו בנקודת זינוק, הליגה לא ברחה לנו".

מאמן עירוני נהריה, אריק אלפסי: "במחצית הראשונה היינו צריכים לרדת ביתרון 15 לפחות, ראשון לא היו בעניינים ולא שמרו מספיק טוב, הבעיה שגם אנחנו לא שמרנו מספיק טוב. אנחנו לא יכולים לתת כל כך הרבה סלים קלים במשחק חוץ. הם רצו ועשו סלים קלים, ההגנה שלנו הייתה רכה מדי. נצטרך להתאושש מזה. כל הקבוצות שוות בליגה הזאת, אנחנו צריכים לעשות קפיצת מדרגה במשחקים נגד הקבוצות האלה".

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully