וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שוינפלד יעבור למכבי תל אביב תמורת 780 אלף יורו

עסקת העברתו של החלוץ האמריקאי מהפועל תל אביב בדרך לסגירה והוא צפוי לחצות את הכביש אחרי מו"מ ארוך. 40% מסכום ההעברה - שהם 312 אלף יורו - יועברו למכבי נתניה, האדומים יקבלו 468 אלף

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עסקת העברתו של ארון שוינפלד מהפועל תל אביב למכבי תל אביב נסגרה הערב (רביעי). החלוץ יחצה את הכביש תמורת 780 אלף יורו, כשמכבי נתניה תקבל 40% מהעסקה (312 אלף יורו), בעוד האדומים יקבלו את כל היתר - 468 אלף יורו.

במכבי תל אביב הקציבו לעסקה סכום של 250 אלף יורו אבל עם הזמן הבינו שם שהפועל תל אביב עומדת על שלה ומבקשת כמיליון יורו, מה שהביא בסופו של דבר לפשרה בין הצדדים. אמש והבוקר נמשכו השיחות בין הצדדים כאשר כל צד שאף להתקרב לסכום שהוא העמיד לביצוע ההעברה.

עוד בנושא

מכבי תל אביב תציע לטל בן חיים חוזה חדש ומשודרג
טל בן חיים נשאר: "זה היה קרוב, יכול להבין את מכבי תל אביב"

שחקן הפועל תל אביב ארון שוינפלד לפני שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
בקרוב בצהוב. שוינפלד/ברני ארדוב

במכבי תל אביב לא מייעדים לשוינפלד את משבצת החלוץ הפותח ולכן לא היו לחוצים. ג'ורדי קרויף אפילו חשב בהתחלה על צירוף חלוץ זר מכיוון שיש לו מקום לזר שישי. כעת מעריכים במכבי תל אביב שהעסקה תיסגר על סכום של מעל חצי מיליון יורו ומכיוון ששוינפלד ישראלי, ינסה קרויף ברגע האחרון לצרף בהשאלה מגן שמאלי עם אופציה לזר. גם בהפועל תל אביב אופטימיים ומעריכים שמאחר ויש רצון טוב של שני הצדדים לסגור, ההעברה תצא לפועל ואולי עוד הערב.

תנאיו של שוינפלד סוכמו עקרונית במכבי תל אביב בשיחות בלתי רשמיות והוא ירוויח 300 אלף יורו נטו לעונה.

עדכון ראשון: 14:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully