וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכשלו גם במבחנה: משחק מקדים על פרשת סוני ווימס

אחרי עונת מלאת פאשלות, מכבי תל אביב הצליחה לצאת חובבנית גם מסיפור ווימס. מי ירצה לבוא למועדון אחרי הפרשה הזו ומה הקשר לפארסה ההיא של אולסי. משחק מקדים קופצת ליום רביעי גם כדי לברר מה מחכה לירושלים ביורוקאפ ומתי סטודמאייר בכה בפעם האחרונה

ראובן קסטרו

סערת סוני ווימס לא פסחה גם על הילה קובו, שי האוזמן, אהרל'ה ויסברג ואורן יוסיפוביץ, צוות "משחק מקדים", תכנית הכדורסל של וואלה! NEWS - והם התכנסו כדי לדון במשמעויות של הפרשה: מה היא אומרת על השחקן ומה היא אומרת על הנהלת מכבי תל אביב? עכשיו, כשעוד "כוכב" נפל בעודו לובש את המדים הצהובים - מה היא אומרת על הסיכוי של מכבי למשוך אליה כוכבים בעונות הבאות? מה אומר ההבדל בין היחס ההיסטורי של המועדון לפרשת אולסי פרי, החמורה בהרבה, ליחס שהם גילו כעת? והחשוב מכל - מה כל הסיפור הזה של ווימס ג'וניור שלא מדבר אנגלית ושנתקע בשדה התעופה??

בנוסף, הפאנל עומד על החשיבות הגדולה של השבועיים הבאים על הפועל ירושלים לטובה, שבהם היא צריכה להבטיח סופית את העלייה לרבע גמר היורוקאפ מהמקום הראשון בבית, להיפגש עם מכבי תל אביב במפגש יוקרתי ולנקום בחצי גמר הגביע בהפועל חולון, לה היא הפסידה פעמיים העונה בליגה.

עוד ינותחו משחקה של הפועל ירושלים בבית מול ריטאס וילנה ביום רביעי, של מכבי בחוץ מול באמברג ביום חמישי, והקשר של מאמן הגרמנים אנדראה טרינקיירי לתל אביב.

לסיום יפצח הפאנל בפינה חדשה הנושאת את השם: "מה הוא אומר"? בין המנחשים נכונה על מי מדובר, ובין המתרגמים נכונה ללא נזק נפשי, יוגרלו חולצה ותקליט. צפו בתכנית!

לכל התכניות של משחק מקדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully