וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: לאציו העפילה לחצי הגמר בזכות 1:2 על אינטר

אנדרסון (20) וביגליה (54, בפנדל) עצרו את הריצה של הנראזורי והנחילו להם הפסד ראשון ב-2017, ברוזוביץ' (84) צימק, מירנדה וראדו הורחקו. הנשרים ימתינו למנצחת בין רומא לצ'זנה

שחקן לאציו פיליפה אנדרסון נוגח. AP
שחקן לאציו פיליפה אנדרסון נוגח/AP

אחרי תשעה ניצחונות רצופים בכול המסגרות ופתיחה נהדרת לשנת 2017, אינטר הודחה הערב (שלישי) מהגביע האיטלקי אחרי 2:1 כואב מול לאציו, ברבע הגמר. הנשרים הצליחו להתאושש מרצף של שני הפסדים והם ימתינו למנצחת בין רומא לצ'זנה כאשר הרוטציה בהרכב הנראזורי עלתה לסטפנו פיולי בתואר, שאולי היה משאיר אותו בתפקיד בעונה הבאה.

עוד בנושא:

כל ההחתמות מיום הנעילה של חלון ההעברות
רביעי בגביע המלך: אתלטיקו מדריד מארחת את ברצלונה בחצי הגמר

שחקן לאציו לוקאס ביגליה. AP
פנדל נהדר. ביגיליה/AP

סנאד לוליץ' חתך את ההגנה של המארחת כבר בדקה ה-20 ועם כדור מבריק מצא את פיליפה אנדרסון שנגח לפינה הקרובה והכניע את סאמיר הנדאנוביץ'. פיולי הגיב במהרה במחצית השנייה כאשר מאורו איקרדי וז'ואאו מריו עלו לשחק, אך גם זה לא הועיל עבור אינטר.

מירנדה הכשיל את צ'ירו אימבולה ברחבה בדקה ה-54, ספג כרטיס אדום והעניק פנדל ללאציו. לוקאס ביגליה ירה לחיבורים, הכפיל את התוצאה והרגיע את האורחת אחרי דקות טובות של הנראזורי. בדקה ה-76, סטפאן ראדו ספג כרטיס צהוב שני ואיזן את מאזן השחקנים על כר הדשא. אינטר הצליחה לנצל זאת וצימקה את התוצאה בזכות נגיחה קשתית של מרצלו ברוזוביץ' (84), שלא הספיקה עבור פיולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully