וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אל תפספסו את הווידאו מהחתונה של פיט פלטהאוזן

יואב כץ הקדים את החתונה של שוער הפועל חיפה, מימן אותה ודאג שיהיה שמח. וגם: בהתאחדות הגנאית הוציאו הודעה רשמית בנוגע ל"מותו" של גרנט, נשיא ה-UFC מספיד את רונדה ראוזי

ברני ארדוב

צפו בחתונה של פלטהאוזן

החתונה של פיט פלטהאוזן

אמש (שלישי) פרסמנו שיואב כץ ארגן חתונה בהפתעה לשוער הפועל חיפה פיט פלטהאוזן. השוער רצה להתחתן בקיץ, אולם הבעלים שריין אולם במימונו, הזמין שחקנים והקדים את הטקס. איך יצא? שמח מאוד, כפי שניתן לראות בווידאו שכאן למעלה.

התקשורת הגנאית מכה שנית: "מת? אברהם גרנט חי וקיים"

אולי אחרי שתקראו את הסיפור הבא, תבינו למה אברהם גרנט כל כך כועס על התקשורת הגנאית. היום, יום לפני חצי הגמר של גאנה מול קמרון בחצי גמר אליפות אפריקה, נפוצו שמועות בגאנה על כך שהמאמן הישראלי הלך לעולמו.

דובר ההתאחדות הגנאית, סאני דארה, נאלץ להוציא היום הודעה רשמית (!), בנוסח הבא: "הרשו לי להתחיל עם השמועה הוויראלית שאברהם גרנט מת אתמול, והרשו לי לאשר לאוהדי הנבחרת שגרנט חי וקיים, ואף התאמן עם שחקניו אתמול. הוא לא סובל משום מחלה, והוא לגמרי בריא וכשיר.

"כך שהופתענו לשמוע את הדיווחים על כך שהבנאדם מת מהתקף לב. אנחנו רק יכולים לבקש מהאוהדים להתעלם מהדיווחים האלה, כדי שנוכל להתרכז במשחק מול קמרון. הוא בריא מאוד, ואני מאמין שהשמועות האלה חייבות להיפסק על מנת לאפשר לנבחרת להתכונן כראוי למשחקה הבא".

כזכור, ביום חמישי באליפות אפריקה גאנה ואברהם גרנט ישחקו מול קמרון בחצי הגמר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. GettyImages
חי וקיים. גרנט/GettyImages

מבט מקרוב: כך לואיס סוארס ולאו מסי הגיבו לשערוריית השיפוט מול סביליה

שלושה ימים עברו מאז המשחק הסוער של ברצלונה מול בטיס, ונראה שהקטלאנים לא שוכחים מהשער שלא אושר, ככל הנראה שלא צדק, על ידי השופט. היום פורסם תיעוד של התגובות של לואיס סוארס וליאונל מסי לגול הרפאים, והן לא פחות ממרתקות.

ההעברה של הכדורגלן והרומן האסור

"סאן" מדווח היום כי "כוכב מהפרמיירליג" נאלץ לעזוב את הקבוצה שלו ולעבור לעיר אחרת לאחר שהתגלה שהוא קיים רומן עם אוהדת ושלשניים נולד ילד סודי. שמו של הכדורגלן לא יכול להיחשף מסיבות חוקיות, אך מדווח כי הוא קיים עם האוהדת רומן ארוך מחוץ לנישואים. אשתו סלחה לו, אבל דרשה שהם יעברו למרחק "קילומטרים ארוכים מהעיר" אחרי שהרומן נחשף. כעת הפילגש דורשת דמי מזונות לגידול הילד. "זה לא היה סטוץ, זה היה רומן אמיתי", אומרת מקורבת לפילגש.

גבר אלמוני עם כיסוי ראש. ShutterStock
מי זה יכול להיות? אלמוני/ShutterStock

אדוארדו ורגאס ו"הקרב" מול כוכבת הפלייבוי

אחרי כחמש שנים באירופה, שחקן הכנף הצ'יליאני, אדוארדו ורגאס בן ה-27, עזב את אירופה. ורגאס, אשר הגיע לראשונה לאירופה ב-2012 כשחתם בנאפולי, שיחק גם בוולנסיה, קווינס פארק ריינג'רס והופנהיים, לפני שחתם בטיגרס המקסיקנית בסוף חודש ינואר.

אוהדי טיגרס בוודאי היו מרוצים מצירופו של החלוץ, אך מי שלא הייתה מרוצה כלל היא דוגמנית הפלייבוי המקסיקנית המפורסמת, דניאלה צ'אבס, ככל הנראה אוהדת הקבוצה, שלא הייתה מרוצה מההחתמה: "בקבוצות שהוא משחק בהן, ורגאס לא מציג את היכולת שאותה הוא מציג בנבחרת". החלוץ לא אהב זאת והגיב: "אני לא מכיר אותך ולא יודע מי את. לא עשיתי לך שום דבר ואני לא מבין למה את כותבת עליי את הדברים האלו. אני מציע לך למחוק את מה שכתבת אם את לא רוצה שאכתוב דברים שלא תאהבי. למה את מתעסקת בכדורגל בכלל? לא עדיף שתעלי תמונות עירום לעוקבים שלך?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דעתנית. צ'אבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רונדה ראוזי - הסוף?

מאז ההפסד לאמנה נונייז ב-UFC, רונדה ראוזי ירדה למחתרת. היא כמעט ולא נראתה, ועתידה לא ברור. דיינה ווייט, נשיא ה-UFC, נשאל על כך והגיב: "אם שואלים אותי, רונדה ראוזי סיימה. היא כבר לא תתחרה ב-MMA. מעתה והלאה היא תתרכז בדברים שלא קשורים ללחימה".

רונדה ראוזי לוחמת MMA. AP
סוף עצוב? ראוזי/AP

פרץ בעירום לכר הדשא - ושילם על כך בגדול

אוהדים שפורצים לכר הדשא במהלך משחקי ספורט אינם מיוחדים יתר על המידה. זה קורה כמה פעמים בעונה, והאמת? זה כבר הפסיק לרגש. אבל האוהד הבא ירגש אתכם עד מאוד, או לכל הפחות יגרום לכם לצחוק עד דמעות, לאחר שפרץ לכר הדשא במהלך משחק קריקט בין אוסטרליה וניו זילנד, בעירום מלא, וניסה לברוח מהשוטרים. איך זה נגמר? לחצו פליי.

דרק פישר מאבד את מה שנשאר מהמורשת שלו

משטרת לוס אנג'לס הודיעה שביתו של של רכז העבר דרק פישר בלוס אנג'לס נפרץ, ונגנבו ממנו תכשיטים בשווי 300 אלף דולר (!). בין היתר, נגנבו מפישר חמש טבעות האליפות בהן זכה עם הלייקרס לאורך השנים. בארצות הברית התבדחו וטענו שהפורצים נשלחו על ידי ג'ף הורנסק, שרק לפני יומיים הותקף על ידי פישר בתקשורת. בין היתר, אמר פישר ש"אני עשיתי יותר מהורנסק עם סגל הרבה פחות מרשים". אז אולי עכשיו באה הנקמה?

מה לעזאזל עושה ויקטור פישר?

הלוחם פרק את הכתף במהלך קרב, יריבו החזיר אותה למקום

הפרסומת של מותג הבירה באדווייזר לסופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully