וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד תבחן את קירק היינריך, מריו צ'אלמרס ולאנס סטיבנסון

אודישנים בשורות האלופה: הגארדים ינסו להרשים במהלך אימון מיוחד כדי לזכות בחוזה. לקאבס מקום פנוי אחד בסגל, אך הם עשויים לשחרר את אנדרסן שסיים את העונה

קירק היינריך, שיקגו בולס. AP
ינסה להרשים. היינריך/AP

חיפושיה של קליבלנד אחר גארד נמשכים. הקבוצה הודיעה כי תבחן מחר (רביעי) שלושה שחקנים במהלך אימון מיוחד שאותו תערוך: קירק היינריך, מריו צ'אלמרס ולאנס סטיבנסון, שינסו להרשים כדי להשיג חוזה בשורות האלופה. על פי הדיווח, לקאבס מקום אחד בסגל, אך בקבוצה שוקלים לשחרר את כריס אנדרסן, שקרע רצועות בברך וסיים את העונה, ובכך יתפנו שני מקומות בסגל.

צ'אלמרס בן ה-30, קרע את גיד האכילס במרץ, עת שיחק בממפיס, אך חזר לאחרונה לשחק וינסה לזכות בחוזה, על אף שלא שיחק כשנה. הגארד, שקלע לאורך הקריירה תשע נקודות בממוצע למשחק ב-NBA והוסיף כמעט ארבעה אסיסטים, שיחק בעבר עם לברון ג'יימס ומחזיק בניסיון בקבוצה אשר רצה לאליפות, לאחר שזכה בשתי אליפויות עת שיחק במיאמי היט.

סטיבנסון בן ה-26, התאושש מפציעה ממנה סבל בנובמבר האחרון. קבוצתו האחרונה ב-NBA הייתה ניו אורלינס, שם הוא נחשב לאחד השחקנים המובילים עד לפציעה. הוא קלע 9.7 נקודו בממוצע למשחק בשורות הפליקנס והוסיף 4.8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים ב-27 דקות.

היינריך כבר בן 36. הוא שיחק בעונה שעברה בשיקגו ובאטלנטה. הוא לא שיחק מאז מאי, וקולע לאורך 13 שנות קריירה ב-NBA כמעט 11 נקודות למשחק, אליהן הוא הוסיף 4.8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully