וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: חולון מגיעה לרוממה, נהריה לראשון לציון

31.1.2017 / 17:25

אחרי הניצחון הגדול על הפועל ירושלים, תצא הקבוצה של דן שמיר למשחק חוץ נגד מכבי חיפה (19:45, 5+ לייב). האלופה תרצה לשים את ההפסד לגלבוע/גליל מאחוריה כשתפגוש בביתה את הקבוצה הצפונית

שחקני מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס, עידן זלמנסון, שון דאוסון. לירון מולדובן
יחזרו לנצח? שחקני מכבי ראשון לציון/לירון מולדובן

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל, שנפתחו במשחק מוקדם בשבוע שעבר, יימשכו מחר (רביעי) עם שני משחקים נוספים. מכבי חיפה הלא יציבה תנסה לרשום ניצחון יוקרתי כשתארח את השנייה בטבלה, הפועל חולון (75:80 לחולון בביתה בסיבוב הראשון). האלופה, מכבי ראשון לציון, תארח בביתה את עירוני נהריה אחרי ההפסד המאכזב לגלבוע/גליל (72:76 לעירוני נהריה בעין שרה בסיבוב הראשון).

seperator

מכבי חיפה - הפועל חולון (19:45, 5+ לייב)

חוסר היציבות של המארחת נמשך גם בשבוע החולף, כשהירוקים הפסידו בנהריה 83:73 וירדו למקום התשיעי בטבלה. היה זה המשחק הרביעי ברציפות שחיפה שמרה על הרצף של ניצחון, הפסד, ניצחון, הפסד, ובמועדון יודעים שאם לא ידעו להתחיל ליצור רצף חיובי יתקשו לעמוד במטרות שהציבו בתחילת העונה. שחקן הפנים, קווין פינקני, שערך את הופעת הבכורה שלו נגד נהריה, היה נראה רחוק מכושר משחק כשקלע רק נקודה אחת, ובחיפה חייבים תרומה ממשית ממנו לצד טוני מיטשל. מי שנעדר מהמשחקים האחרונים וצפוי להעדר גם נגד חולון הוא ווילי וורקמן.

העונה הפנטסטית של הפועל חולון נמשכה גם ביום ראשון האחרון כשהקבוצה של דן שמיר הפתיעה את הפועל ירושלים בארנה והתבססה במקום השני בטבלה, מרחק שני משחקים מסגנית האלופה. בחולון קיבלו משחק שיא משלושה שחקנים, קאליף ווייאט עם 25 נקודות אחרי תקופה פחות טובה, ג'ורדן טיילור שרשם משחק שני טוב ונראה כי נכנס לעניינים אחרי שהצטרף במהלך העונה ואלכס צ'וברביץ' שהיה מהגורמים הבולטים בניצחון עם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים. בחולון רוצים להמשיך במומנטום גם במשחק החוץ נגד מכבי חיפה, כשמי שיחזור לסגל הוא טוני יאנגר שפספס את שני המשחקים האחרונים בשל פציעה בשריר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קאליף ווייאט שחקן הפועל חולון (אמצע) עם רועי הובר. מגד גוזני
עונה חלומית. ווייאט והובר/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון - עירוני נהריה (19:35, משולב ב-5+ לייב)

הכתומים פספסו הזדמנות לייצר מומנטום חיובי כשהפסידו לגלבוע/גליל מהתחתית בתום דרמה גדולה ביום ראשון האחרון. הקבוצה של אריק שיבק נכנסה לרבע האחרון ביתרון משמעותי, אך ביצעה מספר רב של טעויות, וקלעה נקודה אחת ב-6 הדקות הראשונות כשהאדומים חזרו לעניינים. במועדון התאכזבו מאוד מההפסד, ויודעים שיצטרכו לייצר רצף חדש כדי להתקרב לרביעיית הצמרת. צ'ארלס תומאס, שנעדר מהמשחק בגן נר בגלל נפיחות בברך, יחזור לסגל, וכך גם אבי בן שימול ששיחק דקות מועטות במשחק האחרון. בראשון ינסו להמנע מהארכה, לאחר ששיחקו שלוש הארכות בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלהם.

אחרי השבוע המאכזב שכלל הפסדים להפועל ירושלים בבית ופרנקפורט בחוץ, עירוני נהריה חזרה לדרך הניצחונות כשגברה על מכבי חיפה בצורה משכנעת ונצמדה לראשון לציון שהייתה רחוקה ממנה בחלקים ארוכים של העונה. מי שהצטיינו בניצחון על מכבי חיפה היו שני שחקנים שהייתה עליהם ביקורת לאורך שלבים ארוכים של העונה, ניק פאוסט, שכמעט ושוחרר רק לפני כחודש, ויהונתן שולדבראנד, שנכנס לכושר נהדר. בנהריה יודעים שיש להם הזדמנות במשחקים הקרובים לעשות מהלך לכיוון הצמרת הגבוהה, מקום אליו כיוונו בתחילת העונה, כשבמקביל ישחקו בשבוע הבא את המשחק הראשון נגד גזיינטפ הטורקית בשמינית גמר היורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully