וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "אוהבים את הלחץ, זה מוציא מאיתנו את המיטב"

31.1.2017 / 17:30

מאמן הפועל ירושלים דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ריטאס וילנה (רביעי, 20:15, חי בערוץ 20, תקציר בסיום בוואלה! ספורט): "הוכחנו שאנחנו שייכים לרמות הגבוהות". היירסטון לא בסגל

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
בדרך להצלבה ביורוקאפ?/נועם מושקוביץ

לאחר ההפסד הביתי ביום ראשון מול הפועל חולון, תנסה הפועל ירושלים להתאושש מחר (רביעי, 20:15, שידור חי בערוץ 20, תקציר בוואלה! ספורט בסיום) על חשבונה של ריטאס וילנה במסגרת המחזור החמישי של היורוקאפ (76:80 לירושלים במשחק הראשון). בשבוע שעבר הביסו האדומים 81:97 את זניט סנט פטרסבורג. ירושלים במאזן 1:3 בטופ 16 עד כה. מאליק היירסטון לא יהיה בסגל והקבוצה הודיעה כי מדובר ב"מצב משפחתי רגיש". בירושלים קיבלו את בקשת השחקן להישאר בארצות הברית בתקופה הקרובה. בריאן רנדל יתלבש ואמור לשחק, כאשר למפגש אמורים להגיע כ-9,500 צופים, מה שעשוי לשבור את השיא במפעל העונה.

סימונה פיאניג'אני דיבר היום במסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אני גאה שהגענו למעמד הזה עד כה היו לנו משחקים טובים ביורוליג והוכחנו שמגיע לנו לעלות לשמונה האחרונות. ככל שהעונה נמשכת אנחנו משתפרים וכרגע זה בידיים שלנו. אם נעלה מהמקום הראשון לשלב הבא זה יהיה מדהים, יש במפעל קבוצות מצוינות ויהיה מדהים לעשות את הצעד הזה. יש למועדון הזה חזון ואנחנו רוצים להגיע לטופ האירופי".

האיטלקי הוסיף: "אנחנו חייבים את הקהל כדי לנצח, בטוח שתהיה אווירה מדהימה ואיתם אפשר לעשות את זה. רנדל? הוא עדיין לא נכנס באופן סופי לרוטציה, אך יש לנו הרבה ציפיות ממנו, הוא אינטיליגנט ומבין לאן הוא הגיע". על סטודמאייר הוסיף: "הוא מוסיף לנו כוח ואתלטיות, אי אפשר לשפוט אותו רק על פי מספרים". על המשחק הקרוב אמר: "מרגישים את הלחץ, כולם עם הרבה מוטיבציה. אני מאוד מקווה שהשחקנים יבואו עם תשוקה כי זה מה שצריך למשחקים כאלה. אני אוהב את הלחץ, זה מה שגורם לשחקנים להיות טובים".

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 81:97 את זניט סנט פטרסבורג
ג'רום דייסון: "אם נמשיך לשחק כמו הערב, הכל אפשרי עבורנו"
ליגת העל: הפועל חולון ניצחה 79:85 בחוץ את הפועל ירושלים

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. יותם רונן
"כיף לשחק בארנה". אליהו/יותם רונן

ליאור אליהו הוסיף: "נתחיל לחשוב על השלב הבא רק אחרי המשחק מחר. אנחנו יודעים בדיוק מה החשיבות, גם להם המשחק מאוד חשוב, כך שזה הופך את המפגש בינינו לסוג של גמר. מבחינתנו, אנו באים למשחק הזה מאוד מרוכזים, השגנו מולם ניצחון חוץ גדול שנתן לנו הרבה אוויר להמשך הדרך, אבל מחר המשחק לא פחות חשוב".

הפורוורד הוסיף: "מעבר לזה שזה תלוי בנו, אנחנו גם משחקים בבית והקהל שלנו במשחקים האחרונים נותן תצוגות שאני לא זוכר הרבה זמן בארץ. כיף לשחק פה, הקהל נותן לנו יתרון עצום, אבל בסופו של דבר אנחנו משחקים על המגרש ונצטרך לספק את הסחורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully