וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלט אחד ומיוחד: הוויסקי המשובח שכדאי לכם להכיר

6.2.2017 / 12:51

וויסקי נחשב אולי לקיסר המשקאות האלכוהוליים. יש ששותים אותו עם קרח, יש ששותים אותו עם מים, יש שמערבבים עם משקה אחר ויש כאלה שמעדיפים אותו נקי. הכירו את סינגלטון - סינגל מאלט איכותי ממזקקת דאפטאון באזור ה"ספייסייד" שבסקוטלנד

סינגלטון פתיח.
סינגלטון הוא סינגל מאלט בעל אחוזי הצמיחה מהגבוהים בעולם

הוויסקי נחלק להרבה סגנונות שונים ולכל מדינה שמייצרת וויסקי יש את הייחוד שלה. במקרה של סקוטלנד, ישנם שני סוגים עיקריים, בלנדד וסינגל מאלט.

"בלנדד": הכוונה היא שמדובר על וויסקי שבו תערובת של מספר סינגל מאלטים שונים וגריין וויסקי שהוא וויסקי שעשוי מסוגי דגן שונים.

הסוג השני הוא הסינגל-מאלט: המשמעות היא שמדובר על וויסקי שחומר הגלם שלו הוא מאה אחוז שעורה מונבטת ומיוצר במזקקה אחת בלבד. סינגל מאלט הוא וויסקי המיוצר בצורה מוקפדת ומביאה לידי ביטוי את אופייה של המזקקה באופן מובהק.

סינגלטון הוא סינגל מאלט בעל אחוזי הצמיחה מהגבוהים בעולם. הוא מיוצר במזקקה שנקראת דאפטאון שנמצאת בעיירה שנקראת דאפטאון הממוקמת בלב ליבו הפועם של אזור הספייסייד. אז כדאי שתכירו את החבורה המכובדת של סינגלטון.

THE SINGLETON 12

סינגל מאלט עשיר וחלקלק המיושן 12 שנה בשילוב של חביות אמריקאיות וחביות אירופאיות. בעל ארומה של פירות ושקדים קלויים, טעמו בעל נגיעות פירותיות מתקתקות, מהנות וחמימות.

סינגלטון 12.
בעל ארומה של פירות ושקדים קלויים

THE SINGLETON 15

מדובר בסינגל מאלט המיושן 15 שנה בחביות אמריקאיות וחביות אירופאיות, המקנות לו את טעמו המיוחד של מתיקות פירותית ואיזון מושלם. צבעו כהה, ניחוחו מתובל ויבש וטעמיו מאופיינים בטופי, תפוחים ודבש.

סינגלטון 15.
ניחוחו מתובל ויבש וטעמיו מאופיינים בטופי, תפוחים ודבש

THE SINGLETON 18

סינגל מאלט אלגנטי המיושן 18 שנה בחביות אמריקאיות וחביות אירופאיות. בעל ניחוח רך של אגוזים, טופי, ווניל ובעל גוף קל עד בינוני.

סינגלטון 18.
סינגל מאלט אלגנטי המיושן 18 שנה בחביות אמריקאיות וחביות אירופאיות

THE SINGLETON TAILFIRE

סינגל מאלט שהתיישן ברובו בחביות אירופאיות ומעט בחביות אמריקאיות. צבעו אדמדם ועשיר, בעל ניחוחות מתוקים של פירות יער, תותים, שזיפי, וניל ועץ אלון קלוי. בטעמו רמיזות של מאלט, דשא ירוק ועושר נפלא של פרי עם נגיעות פיקנטיות. בעל סיומת מתוקה חלקה וקרמית עם רמיזות של קוקוס.

סינגלטון טיילפייר.
בעל סיומת מתוקה חלקה וקרמית עם רמיזות של קוקוס

כול וויסקי של סינגלטון מכיל 40 אחוזי אלכוהול ומגיע בבקבוק של 700 מיליליטר. זה הזמן לפתוח בקבוק, למזוג מנה של הוויסקי המשובח הזה, לשכוח מכל הצרות ולהתענג על הטעם המיוחד.

וואלה! NEWS בחסות סינגלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully