וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי רמסה 0:4 את ווסטהאם, רק 0:0 ליונייטד מול האל

ז'סוס (בישול ושער בכורה) הוביל את פפ לניצחון גדול, גם דה בראונה, סילבה וטורה כבשו. יקופוביץ' עצר את זלאטן, פוגבה ומאטה ותסכל את השדים האדומים, שרשמו תיקו שלישי ברצף בליגה

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
סיטי רמסה/רויטרס

מחזור אמצע השבוע של הפרמיירליג הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם שלושה משחקים. במוקד, שתי הקבוצות של העיר מנצ'סטר קיוו לצבור נקודות חשובות. לסיטי זה עבד נהדר עם 0:4 על ווסטהאם אך ליונייטד פחות, והיא סיימה ב-0:0 מול האל.

ווסטהאם - מנצ'סטר סיטי 4:0

לאחר שצלחו את מפגש הגביע מול קריסטל פאלאס, הסיטיזנס חזרו לנצח גם בליגה אחרי שצברו רק נקודה בשני המשחקים האחרונים, וניצלו את אובדן הנקודות של קבוצות הצמרת כדי להיצמד לליברפול שבמקום הרביעי. סיטי פתחה בלי סרחיו אגוארו הפצוע, אך קיבלה משחק נהדר ממחליפו גבריאל ז'סוס, ומול ווסטהאם כנראה שההרכב פחות משנה לסיטי. שתי הקבוצות נפגשו רק בתחילת החודש, אז הפטישים ספגו חמישייה ביתית בגביע, וגם מפגש הליגה בסיבוב הראשון הסתיים בניצחונה של סיטי. קווין דה בראונה, דויד סילבה וז'סוס (שער בכורה בסיטי) כבשו כבר במחצית הראשונה, יאיא טורה חתם את התוצאה בפנדל שגרם לאוהדי הפטישים לנטוש את האצטדיון בזעם.

דקה 17:גול! דה בראונה הוליך מתפרצת של סיטי ומצא את ז'סוס באגף ימין. הברזילאי החזיר לו כדור מצוין ומשם לדרך ל-0:1 הייתה קצרה.

דקה 21: גול! השני של סיטי. שוב מתפרצת, הפעם הכדור הגיע לסאנה, שעשה מהלך אישי נהדר באגף שמאל ויישר למרכז הרחבה, שם חיכה סילבה שדחק פנימה את ה-0:2.

דקה 27: סילבה הרים נהדר לרחבה, סטרלינג הגיע ראשון אך הנגיחה שלו חמקה ליד העמוד.

דקה 33: איזה פספוס של ווסטהאם, שהייתה יכולה לחזור למשחק. ארון קרסוול מצא את עצמו במצב מצוין בתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער.

דקה 39: גול! החגיגה נמשכת. סאנה חטף ומצא ברחבה את סטרלינג, שפרגן לז'סוס שכבש מקרוב את שער הבכורה שלו בסיטי, 0:3.

דקה 67: גול! סטרלינג הוכשל ברחבה על ידי פונטה, יאיא טורה כבש מהנקודה הלבנה את ה-0:4, אוהדי ווסטהאם החלו לנטוש את היציעים.

שחקן מנצ'סטר סיטי גבריאל ז'סוס חוגג. רויטרס
משחק נהדר. ז'סוס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - האל סיטי 0:0

זה היה המפגש הרביעי בין השתיים העונה, והשלישי בחודש האחרון. רק לפני כשבוע האל קטעה לשדים האדומים רצף של 17 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות עם 1:2 בגביע הליגה (אך הודחה), וגם הפסידה בביתה במפגש הליגה הקודם העונה (מרכוס רשפורד כבש בדקה ה-92), אך הפעם שתי הקבוצות לא הצליחו להשיג הכרעה. האחראי הראשי לכך היה שוער האל, אלדין יקופוביץ', שסיפק משחק נהדר ועצר בעיטות של זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה וחואן מאטה. מן העבר השני, הנמרים כמעט עקצו כאשר הבעיטה של לזאר מרקוביץ' נעצרה רק בעמוד בדקות הסיום. יונייטד עם תיקו שלישי ברציפות בליגה, ובמרחק ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום החמישי.

דקה 15: זלאטן סובב בעיטה נהדרת מכ-18 מטר לפינה, יקופוביץ' הדף לקרן בקצות האצבעות.

דקה 41: זלאטן השאיר לפוגבה בעקב, אך הבעיטה שלו מתוך הרחבה נבלמה אצל יקופוביץ'.

דקה 56: ראשפורד קיבל כדור עומק נהדר והשתלט עליו ברחבה, אך לא הצליח לייצר בעיטה טובה מספיק והחמיץ בגדול.

דקה 60: הלחץ של יונייטד מתגבר, אך השערים לא נופלים. הפעם זלאטן בעט בנגיעה כדור שהוריד לו ראשפורד עם הראש, אך פספס את המסגרת.

דקה 73: איזו הצלה ענקית! כדור חופשי של יונייטד הסתיים במצב של מאטה מקרוב מאוד, אך יקופוביץ' המשיך במשחק הנהדר שלו ומנע שער עם הרגל.

דקה 86: זה היה קרוב! מרקוביץ' קיבל את הכדור ברחבה ומול סמולינג בעט נהדר, אך נעצר רק בקורה.

דקה 94: זה הערב של יקופוביץ', ששוב עצר בעיטה של פוגבה. הנקודה הזו על זמו.

תוצאה נוספת:

סטוק סיטי - אברטון 1:1
לסטוק: פיטר קראוץ' (7), לאברטון: ריאן שואוקרוס (39, עצמי).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
שוב רק תיקו. זלאטן ופוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully