וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בהפועל חיפה: יואב כץ ארגן חתונה בהפתעה לפלטהאוזן

31.1.2017 / 10:30

השוער הודיע כי יתחתן בקיץ, בעלי הפועל חיפה שריין אולם במימונו, הזמין את השחקנים והקדים את הטקס. השוער לחבריו: "מתחתן מחר, אבל לא מודע לכל הפרטים". כץ: "מי יקדש? אולי פיניירו"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם דור מלול. אדריאן הרבשטיין
הפתעה. כץ/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה מעידים לאחרונה על יחסים קרובים מאוד בין הבעלים יואב כץ לשוער שלו, פיט פלטהאוזן. השניים בילו לאחרונה מספר פעמים יחד אבל כעת, מתברר, הבעלים לקח את היחסים האלה שלב אחד קדימה. לאחרונה סיפר פלטהאוזן כי הוא מתכנן לארגן חתונה עם בת זוגו, השוהה בישראל לצדו, במהלך פגרת הקיץ. כץ, שהתרשם מהעניין, הפתיע את ההולנדי בימים האחרונים כשהודיע לו שהוא מתכוון לערוך לו את החתונה כאן בארץ כבר השבוע.

בהתאם לכך, שחקני הקבוצה קיבלו הודעה כי במקום מסיבה שכץ מתכוון לערוך לשחקנים באזור הצפון לרגל חזרתו לארצות הברית (כץ נוהג לערוך מסיבה כזאת באופן מסורתי כשהוא נמצא בישראל), הוא מתכוון לערוך במימונו טקס חתונה לפלטהאוזן באולם באזור רגבה.

אבל כאן לא מסתיים הסיפור. לחתונה, שתיערך כבר מחר, הוזמנו כל השחקנים ואנשי המועדון. פלטהאוזן ששמע על כך בחדר ההלבשה, כלל לא מודע לפרטי הטקס וכץ הודיע לו שיארגן הכל בעצמו. השוער ההולנדי אמר אתמול לשחקנים: "הזמינו אותי לטקס החתונה שלי, אבל אני לא ממש מודע לפרטים. בכל מקרה, הודעתי ליואב שנערוך מסיבה בקיץ. יואב אמר שמחר מצפה לי הפתעה".

שוער הפועל חיפה פיט פלטהאוזן. ברני ארדוב
בשעה טובה. פלטהאוזן/ברני ארדוב

כץ אישר הבוקר את הידיעה המוזרה. "זה נכון, החלטתי לערוך לפלטהאוזן חתונה", אמר הבעלים. "אנחנו עושים לו טקס אלטרנטיבי. זה הפתעה ואני לא מגלה במה מדובר. עדיין לא סיימנו לערוך את הכל, מובן שהוא צריך לשתף פעולה אבל על כל ארגון החתונה אני אחראי. מי יקדש אותם? יכול להיות שברונו פיניירו". אחד השחקנים סיפר הבוקר: "יש הרבה דברים מעניינים שקורים במועדון הזה, אבל זה הסיפור ההזוי ביותר ששמעתי. יואב אוהב מאוד את פיט ואת החברה שלו, הוא חושב שהם מתאימים והחליט לדאוג לעתיד שלהם. הבעיה היא שפיט במתח, הוא שיגע אותנו בחדר ההלבשה כי הוא מתחתן מחר והוא לא בדיוק יודע מה הולך להיות".

בצד המקצועי, שלומי ארבייטמן הוזמן לשיחה עם הבעלים יואב כץ כדי לדון בעתידו. השיחה אמורה להיערך ביממה הקרובה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לחלוץ הוצע חוזה לעונה הבאה ובמהלך הפגישה הצדדים ינסו להגיע לסיכום. ארבייטמן מבוקש בבית"ר ירושלים, אך גם הבוקר המשיך כץ לטעון: "הוא לא הולך לשום מקום. הוא יאריך את החוזה בהפועל חיפה". עדן בן בסט ומקסים פלקושצ'נקו צפויים לחזור לסגל לקראת המשחק בסכנין.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully