וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוסקר דיאס מועמד, הבלם הצרפתי אנטואן קונט הושאל

31.1.2017 / 19:15

חלוץ מאיורקה עשוי להגיע, הבלם בן ה-23 של ריימס, ששיתף פעולה עם אלירן עטר, יהפוך לחיזוק הרביעי של בן שמעון בינואר. קונט היה חלק מהנבחרות הצעירות של צרפת ובדצמבר האחרון תקף צעיר בן 19 עם אלת בייסבול. בהתאחדות הודיעו לבית"ר: מויה לא רשאי לשחק

אנטואן קונט בלם ריימס מול אדינסון קבאני פריס סן ז'רמן. AP
בדרך לישראל. אנטואן קונט בפעולה מול אדינסון קבאני/AP

חיזוק נוסף לבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה צרפה את בלם ריימס, אנטואן קונט, בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לעונה הבאה. הצרפתי בן ה-23 הפך לחיזוק הרביעי של רן בן שמעון בחלון ההעברות אחרי חן דילמוני, חן עזרא וישראל זגורי. קונט ימריא הלילה לישראל ויצטרף לבית"ר.

מוקדם יותר דיווחו ב'לאקיפ' כי קונט סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים והוא ימריא לישראל. הבלם בן ה-23 שייך לריימס ושיתף פעולה בעבר עם אלירן עטר. קונט גדל בפריס סן ז'רמן, בשורותיה הספיק לרשום הופעה בודדת בליגה הצרפתית, אי שם ב-2013 כשנכנס כמחליף במשחק חוץ מול טולוז. לאחר עונת השאלה בריימס החליטה הקבוצה לרכוש את כרטיסו, כשהעונה הוא שותף בתשעה משחקים בלבד בליגה השנייה.

בדצמבר האחרון קונט נעצר בחשד כי תקף את בת זוגו באמצע הרחוב, הפרשה רק הסתבכה כאשר נודע כי הוא תקף צעיר בן 19 עם אלת בייסבול שניסה לסייע לבת זוגו של קונט. "טיילתי עם חברה שלי", סיפר קונט בראיון ל"לאקיפ'" לפני כשבוע: "שני אנשים שהיו בסביבה שמעו את חברה שלי צועקת והם רצו להתערב. אז יצאתי עם מחבט בייסבול והכתי אחד מהם. הוא נפל והיה מלא בדם, עזבתי אותו שם. אני מתחרט מעומק ליבי על מה שעשיתי, אני מצטער בפניו האדם שתקפתי, משפחתו בפני המועדון שלי וכל האוהדים".

אחרי שהצרפתי יחתום מחר, מי שצפוי לקבל את השחרור הוא הבלם טל כחילה, שסיכם את תנאיו בבני יהודה, כאשר גם הפועל אשקלון נמצאת בתמונה לגביו.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים מנסה להחזיר את שלומי אזולאי

חלוץ קוסטה ריקני ג'ונתן מויה. ברני ארדוב
יאשרו לו לשחק? מויה/ברני ארדוב

עדיין בנושא הרכש, ההתאחדות לכדורגל הודיעה הערב לבית"ר ירושלים כי החלוץ הקוסטה ריקני ג'ונתן מויה לא רשאי להירשם בקבוצה, זאת לאחר בדיקה שנעשתה בעניינו כאשר שהתברר כי הוא שיחק העונה בשתי קבוצות כבר ועל פי החוקים, אסור להירשם לשלוש קבוצות בשנה אחת. ההודעה התבססה על ההערכה המשפטית של היועץ המשפטי של ההתאחדות, אפרים ברק, לפיה לא ניתן יהיה להעביר את השחקן.

על פי הרישומים מויה שיחק בקוסטה ריקה בחודשים יולי עד אוגוסט ומחודש ספטמבר עבר לאוקראינה. בבית"ר יכולים להגיש בקשה להיתר מיוחד בנוגע למויה, אך אם יעשו זאת, הדבר עלול להיגרר עד לסיום החלון ולגרום לקבוצה לפספס זר אחר, כך שלא בטוח שיעשו זאת.

אם מויה לא יצטרף לקבוצה, אפשרות שנבדקת היא לצרף את חלוץ מאיורקה, אוסקר דיאס בן ה-32, שרשם בעונה הנוכחית 12 הופעות במדי קבוצתו וכבש שער בודד. דיאס בן ה-32, אשר יכול לשחק הן כחלוץ והן כשחקן כנף, גדל באלקורקון, בשורותיה שיחק בסך הכול עונה אחת, לפני שעבר לקבוצת המילואים של ריאל מדריד. לאחר מכן עבר גם באלצ'ה, סלטה ויקו, אלמריה, ויאדוליד, נומנסיה ומאיורקה, בשורותיה הוא משחק בעונה וחצי האחרונה. העונה הוא רשם 12 הופעות (שבע בהרכב) וכבש שער אחד. עונת השיא שלו הייתה ב-2012/13, במדי לוגו בליגה השנייה, בשורותיה כבש 15 שערי ליגה. אם יגיע לבית"ר ירושלים, תהיה זו הקבוצה הראשונה שלו מחוץ לספרד.

חן דילמוני הצטרף אתמול, אחרי שסיכם לעונה וחצי. המגן יתמודד עם מרסל הייסטר על עמדת המגן השמאלי הפותח. כבר לאחר המשחק בין בית"ר לכפר סבא התלהבו בבירה מנתוני הניידות שדילמוני. המגן הוביל בכל הפרמטרים במשחק, כולל קילומטראז' שעשה (11.8), ספרינטים ונתונים נוספים שהתקבלו. כבר בקיץ בבית"ר היו במגעים עם השחקן, אך בסופו של דבר צורף מרסל הייסטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ניב אהרונסון
חוטף. בן שמעון/ניב אהרונסון

לידור כהן עזב אתמול את הקבוצה ועבר למכבי פתח תקוה. שחקנים סיפרו אתמול שכהן היה עצוב בתקופה האחרונה וכי ניכר עליו שרצה לעזוב. כהן סיפר לשחקנים בימים האחרונים: "אני חייב שינוי, אני לא מסתדר עם רן, כבר מהקיץ לא באתי לו טוב. עכשיו כשצירפו שני שחקנים אני לא אראה דקות וסתם אהיה מתוסכל".

בסביבתו של השחקן זועמים על רן בן שמעון. "זה צעד להצלת הקריירה שלו, לא לשיקום", אמרו. "הוא היה בתקופה פנטסטית, הוא הציל את רן בן שמעון בחיפה ובעוד משחקים אבל כולם יודעים מי זה רן בן שמעון וההתייחסות שלו לשחקן שהוא לא במעמד של כוכב. רן התנהג כאחרון הפוליטיקאים, כאשר תמיד הלך עם הוותיקים והזניח את הכישרונות הצעירים. אם לא אלי טביב, לידור מהקיץ כבר לא בבית"ר ירושלים. העובדה היא שלידור כהן מבוקש בקבוצות נוספות, מה שלא ניתן להגיד על רן בן שמעון. אין לנו טענות לבית"ר ירושלים כמועדון, נהפוך הוא, לידור קיבל הרבה מבית"ר אבל זה הגיע למצב שלא היתה לו ברירה אלא לעזוב את המועדון".

כהן הוא העוזב הרביעי בינואר לאחר טל בנש, שמעון אבוחצירה ואורי מגבו. מי שהצטרפו עד כה הם חן עזרא, ישראל זגורי וחן דילמוני, כאשר בבית"ר יצרפו חלוץ וייתכן שגם שחקן נוסף. איזי שרצקי המשיך אתמול בסירובו לשחרר את שלומי אזולאי למרות שמופעלים עליו לחצים רבים. בבית"ר לא שללו את האפשרות שגם מכבי תל אביב לא מתלהבת מהמהלך ולכן העניינים תקועים.

עדכון ראשון: 8:49

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דילמוני חותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully