וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "זה הפסד לא נעים, בעיקר הדרך לא סימפטית"

30.1.2017 / 21:55

מאמן הפועל תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ההפסד 86:81 לבני הרצליה: "אנחנו צריכים להתקדם לפני המשחק הבא, שיחקנו לא טוב היום". מיקי גורקה: "ניצחון מאוד חשוב, מרוצה מרוב הדברים"

בני הרצליה ניצחה הערב (שני) 81:86 את הפועל תל אביב, במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל.

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב. הדר/ברני ארדוב

מאמן הרצליה מיקי גורקה לאחר המשחק: "זה ניצחון מאוד מאוד חשוב בשבילנו. רצינו להישאר ברביעייה הראשונה, ידענו שזה ניצחון שאנחנו חייבים להשיג, שמח שעשינו את זה. אני די מרוצה מרוב הדברים שעשינו, יותר מדי פעמים איבדנו פוקוס ונתנו להם לחזור ללא שום צורך וסיבה, מקווב שנשפר את האפקט הזה ואני מרוצה ושמח, הפנים לקרית גת. יציבות זה שם המפתח אצלנו. בשני המשחקים האחרונים סטיבן דניס דווקא לא קלע טוב, היום הוא חזר לקלוע כמו שצריך. אני חושב שמה שמייחד את הרצליה זה הקבוצה ובכל ערב נתון מישהו אחר נותן לנו את האקס פקטור".

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר: "אני חושב שבמחצית הראשונה שיחקנו כדורסל רע ומבולגן ואיבדנו המון כדורים שגרמו להרצליה לרוץ ואני לא חושב שיש קשר לזרים או לישראלים. אני מקווה שמתן יחזור במשחק הקרוב ולגבי רביב זה ייקח עוד זמן.

"הליגה עוד ארוכה אבל ההפסד הזה לא נעים, פחות ההפסד עצמו, אלא הדרך שהיא לא סימפטית. בעיניי אין להפסד משמעות מעבר למשחק ליגה רגיל, אנחנו צריכים להתקדם למשחק הבא. המגרש הוא קשה אבל בלי קשר שיחקנו לא טוב היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully