וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' עם ניצחון 7 ב-8 המחזורים האחרונים, קוגבניה כבש את השער היחיד (54). בית"ר תל אביב/רמלה הפסידה 2:1 למכבי הרצליה. ניצחונות להפועל ראשון לציון והרצליה

שחקן מכבי נתניה דידייה קוגבניה. יותם רונן
קובגניה המשיך להפציץ/יותם רונן

המחזור ה-21 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם לא פחות מארבעה משחקים. במוקד עמד ה-0:1 של מכבי נתניה מול הפועל ירושלים בטדי, הפועל רמת גן ללא מוטי ברשצקי ומייקל סיטון הביסה 1:3 את הפועל קטמון. בית"ר תל אביב/רמלה הפסידה 2:1 למכבי הרצליה, הפועל ראשון לציון המשיכה במומנטום עם 0:1 מול מכבי שעריים.

הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:0

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' עם ניצחון שביעי בשמונת מחזורי הליגה האחרונים ובדרך הבטוחה אל ליגת העל עם פער מבטיח של 8 נקודות מבית"ר תל אביב/רמלה השלישית, שהפסידה. דידייה קוגבניה כבש את השער היחיד בדקה ה-54. הפועל ירושלים עם הפסד העשירי העונה ומסובכת חזק בתחתית.

הפועל רמת גן - הפועל קטמון 1:3

האורדונים התאוששו מהעזיבות של מוטי ברשצקי ומייקל סיטון להפועל תל אביב והשיגו ניצחון ששיפר את מאזנם ל-32 נקודות, חמש מתחת להפועל עכו השנייה. הפועל קטמון עם 24 נקודות, ארבע מעל הקו האדום והיא עדיין מסובכת. דייגו סליס (30), ניראל מחפוד (64) וניר שרון (74) כבשו למארחת. אבירם ברוכיאן צימק בפנדל (90), מעט מדי ומאוחר מדי.

מכבי הרצליה - בית"ר תל אביב/רמלה 1:2

הקבוצה של אריאל שיימן עם ניצחון יקר מאוד שמרחיק אותה מהקו האדום, בית"ר תל אביב/רמלה עם הפסד שמשאיר אותה מרחק שלוש נקודות מהפועל עכו. האורחת עלתה ליתרון בדקה השנייה משער של אנתוני לוקסה, שימי אלמלם איזן בדקה ה-12 וג'ורדן פושה - מי אם לא הוא - כבש את שער הניצחון בדקה ה-52.

מכבי שעריים - הפועל ראשון לציון 1:0

הכתומים המשיכו במומנטום הנהדר בו הם נמצאים לאחרונה והשיגו ניצחון שמיני העונה כשמשפר את מאזנם ל-32 נקודות, מרחק חמש נקודות מהמקום השני. וויסאם רבאח כבש את השער היחיד בדקה ה-86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully