וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לאוהדים: "בני זונות", בברצלונה טוענים לקונספירציה

הבלאנקוס ברחו בצמרת, אבל שוב סוערים: הפורטוגלי זעם על הבוז והגיב בקללה, מוראטה: "אנחנו צריכים את התמיכה של הקהל". עורכת הדין שתבעה את מסי וניימאר נצפתה ביציעי הברנבאו

one

ריאל מדריד השיגה אתמול (ראשון) ניצחון חשוב 0:3 על ריאל סוסיאדד, וניצלה את המעידות של ברצלונה וסביליה כדי לפתוח פער של ארבע נקודות על פני שתיהן, עם משחק פחות מהן. לצערם של הבלאנקוס, במהלך ובסיום המשחק הם שוב נאלצו להתייחס לבוז שספגו מספר שחקנים מהקהל.

כבר בהצגת השחקנים הופנו קריאות לעבר דנילו וקרים בנזמה, בעוד שאר השחקנים זכו לתשואות. השיא הגיע בדקה ה-23. כריסטיאנו רונאלדו איבד עוד כדור והקהל התנפל גם עליו. הפורטוגלי העצבני הביט לעבר היציע שמאחורי השער וסינן: "בני זונות" לכיוון האוהדים.

מעבר לכך, בברצלונה לא אהבו לגלות ביציעי הברנבאו אמש את מרתה סילבה, התובעת הכללית לשעבר של מדריד. סילבה הייתה עורכת הדין שבנתה וטיפלה בתיקי העלמות המסים נגד ליאונל מסי וניימאר, שספגו עונשים בבית המשפט. בקטאלוניה מחו בתקופה האחרונה על כך שסילבה לא ביצעה מהלך דומה נגד רונאלדו וכעת, אחרי שהיא נצפתה נהנית מהמשחק של ריאל, תיאוריות הקונספירציה משתוללות חזק מתמיד.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו מתעמת עם אוהדי ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. רויטרס
אירוע מכוער. רונאלדו/רויטרס

מספרי הערב

* מתיאו קובאצ'יץ' הוא הכובש ה-17 של ריאל מדריד העונה בליגה, מה שהפך אותה לקבוצה עם הכי הרבה כובשים בחמש הליגות הבכירות.

* אלברו מוראטה הבקיע יותר שערים כמחליף מכל שחקן אחר בליגה הספרדית העונה (5).

* מתיאו קובאצ'יץ' כבש ובישל באותו משחק לראשונה מאז הצטרף לריאל מדריד.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש 13 שערים ב-13 משחקיו האחרונים בריאל מדריד בכל המסגרות.

* כריסטיאנו רונאלדו בישל 79 שערים בליגה הספרדית, 25 יותר מכל שחקן אחר בריאל מדריד מאז הגיע לקבוצה.

* קיילור נבאס רשם את הופעת הליגה ה-100 שלו, והפך לקוסטה ריקני הראשון שעושה זאת בספרד.

* מתיאו קובאצ'יץ' כבש את שער הליגה הראשון שלו במדי ריאל מדריד, בהופעתו ה-39.

* ריאל סוסיאדד לא ניצחה בסנטיאגו ברנבאו בליגה מאז מאי 2004.

* ריאל מדריד טרם הפסידה העונה בבית בליגה, רק לאס פלמאס מחזיקה ברקורד דומה בספרד.

* זה היה המשחק ה-39 ברציפות בו ריאל מדריד הבקיעה. אם היא תמשיך כך, במשחק הראשון מול נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות היא תוכל לקבוע שיא מועדון חדש (42 משחקים).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עורכת הדין מרתה סילבה ביציעי הברנבאו

התגובות

זינדין זידאן: "היה לא פשוט. היו רגעים קשים אבל שיחקנו טוב, לא קל להבקיע שלושה שערים נגד סוסיאדד. אני מרוצה מהרמה שהצגנו ומכך שלא הסתפקנו ב-0:1, זו תוצאה שברירית. עלינו להודות לאוהדים שלנו שתמכו מההתחלה ועד לסיום. לפעמים אנחנו יכולים להיות לא מרוצים משריקות מסוימות של הקהל אבל השחקנים צריכים תמיכה והיום הם קיבלו את זה. אנחנו מצפים ממודריץ' וחאמס לחזור להתאמן בשבוע הקרוב, אך לא ברור מתי יוכלו לשחק. לבייל ייקח יותר זמן לחזור. אני מאוד שמח בשביל קובאצ'יץ', בכל פעם שהוא מקבל הזדמנות הוא מצליח".

קאסמירו: "כמובן שזה היה משחק חשוב אחרי התוצאות של היריבות שלנו לצמרת, אבל אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו, התכוננו לסוסיאדד וכולנו עבדנו קשה. בריאל הדרישות גבוהות, אנחנו תמיד צריכים להצליח. אנחנו היריבה הכי גדולה של עצמנו, האוהדים רוצים לראות יכולת גבוהה שלנו ויש להם זכות לדרוש יותר. אם הם שורקים בוז זה כי הם רוצים שנצליח יותר".

רפאל וראן: "שמעתי יותר תשואות משריקות בוז כלפי בנזמה, אני מרוצה מהתוצאה, ככה צריך לשחק כדי לנצח. שיחקנו טוב אבל אפשר גם יותר טוב. התוצאה מצוינת לביטחון שלנו, ידענו שלא יהיה קל".

אלברו מוראטה: "ריאל מדריד קבוצה נהדרת שמסוגלת לשחק כדורגל מצוין. זה היה ניצחון מאוד חשוב, וידענו את זה. אני שמח שהבקעתי ועזרתי לקבוצה להשיג את הניצחון. חצי מהשער שהבקעתי זה בזכות ההרמה של ואסקס, הוא חבר ושחקן נהדר. אני מקווה שנמשיך ככה. אנחנו צריכים את התמיכה של האוהדים כמו שהנתנו לנו היום. אנחנו רוצים לזכות באליפות ובליגת האלופות, ובשביל זה צריך לשמור על אחידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully