וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז: "תוך שבוע-שבועיים אחזור לעצמי, ברור שנישאר בליגה"

29.1.2017 / 22:40

החלוץ רשם בכורה מחודשת בהפועל תל אביב מול הפועל חיפה, וכבר חושב קדימה: "אעשה הכול כדי לעזור". קורצקי: "הבסיס שלנו טוב, רוצים ליצור המשכיות", גולן: "לא ספגנו וזה כבר טוב"

ידין וביטון בסיום/ברני ארדוב

אחרי שניצחו בשבוע שעבר, הפועל תל אביב והפועל חיפה קיוו להשיג ניצחון שני ברציפות, אך המפגש ביניהן הערב (ראשון) הסתיים ב-0:0 בלבד. הקבוצה של מנחם קורצקי יכולה להיות מרוצה יותר, שכן בזכות הפסדיהן של הפועל כפר סבא, בני יהודה והפועל אשקלון היא התקרבה למרחק של שש נקודות מחוף מבטחים. הפעם האחרונה שהפועל חיפה אותה בליגה הייתה בינואר 2012. בחוץ, הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל תל אביב מאז 21 בנובמבר 2004.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל תל אביב והפועל חיפה נפרדו ב-0:0 במושבה
ריאליטי שואו: הכול על החודש הראשון של הפועל תל אביב החדשה

"אני חושב שבמחצית השנייה נראינו יותר מסודר ויותר טוב", אמר בסיום מנחם קורצקי, "לחצנו גבוה, היינו אגרסיביים, השחקנים נתנו מאה אחוז ואני מצדיע להם. מאמין שבמשחקים דומים בעתיד נעשה יותר. אנחנו רוצים ליצור המשכיות, רצינו לנצח, עשינו חילופים התקפיים אבל לא הצלחנו לנצח. שחקנים שלא התאמנו שני אימונים ביחד נתנו הכול. צריך להגיע לעוד מצבים ולשפר את המחץ אבל הבסיס הוא טוב, גם מי שהבאנו התחבר מהר מאוד לקבוצה. עוד נרצה להתחזק בחלק הקדמי, עזבו הרבה שחקנים וצריך לסגור את הפערים הללו, אנחנו עובדים על זה. צריכים לבוא למשחקים הבאים כמו שבאנו למחצית השנייה ומאמין שדברים יסתדרו, אני מאוד אופטימי".

מאמן הפועל חיפה דני גולן, מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. ברני ארדוב
נפרדו ללא שערים. מנחם קורצקי ודני גולן/ברני ארדוב

טוטו תמוז, ששיחק 20 דקות בבכורה המחודשת שלו בהפועל תל אביב: "לא קל לחזור לכושר. אנחנו רוצים לשחק טוב. מבחינתי יש עוד הרבה עבודה, מקווה מאוד לעזור כמה שיותר לקבוצה. בכל מועדון גדול יש לחץ, אני צריך לקחת אחריות, אנחנו משתפרים בכל אימון ובכל משחק. אני עדיין רחוק מהכושר שלי כמובן. יש לי ביטחון בקבוצה, הם תומכים ומאמינים בי וזה מעל הכול. אעשה הכול כדי שהמועדון יישאר בליגה. אני מעריך שתוך שבוע שבועיים אחזור לעצמי. ברור שהפועל תל אביב תישאר בליגה".

דני גולן: "מבחינת הגישה והאגרסיביות אני מרוצה, היינו צריכים לתרגם את התקפות המעבר. לא ספגנו וזה כבר טוב. החלטנו לשחק עם חלוץ אחד היום, הייתה לנו בעיה בצד עם המגנים של הפועל תל אביב. גם דור פרץ וגם פיניירו יכולים לשחק גם בקישור וגם בהגנה. ייצבנו את משחק ההגנה שלנו, מקווה שלא יבוא על חשבון ההתקפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully