וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר ביקר את השופט, לואיס אנריקה: "הוא זקוק לטכנולוגיה"

שחקן ברצלונה עלול להסתבך לאחר שביקר באינסטגרם את ההחלטה לפסול את השער מול בטיס, מאמנו היה רגוע יותר: "שופטים צריכים עזרה, הרווחנו נקודה". וגם: הפדיחה שעשה השופט בטופס המשחק

one

דווקא אחרי תקופה מוצלחת של ברצלונה, במהלכה ניצחה חמישה משחקים ברציפות (הפרש שערים 0:9) שהיו שווים לה שש נקודות ליגה וכרטיס לחצי גמר גביע המלך, היום (ראשון) היא נבלמה עם 1:1 מאכזב מול ריאל בטיס, אותה ניצחה בשבעת המפגשים הקודמים. רגע המפתח של המשחק היה כאשר בעיטה של ג'ורדי אלבה הורחקה מאחורי קו השער, אך למרות זאת השופט אלחנדרו הרננדס הרננדס לא אישר את השער והשאיר את התוצאה על 0:1 לאנדלוסים. בסופו של דבר ליאונל מסי בישל ללואיס סוארס שער שוויון דרמטי והציל נקודה, אך כמובן שהשער האבוד המשיך להעסיק את אנשי בארסה גם אחרי סיום המשחק.

רחוק מכולם הלך ניימאר, שפרסם בחשבון האינסטרגם שלו את התמונה של הכדור מעבר לקו השער וכתב "חה חה חה חה". הוא גם פרסם את סרטון המהלך שהוביל לשער הפסול, במהלכו נתפס על ידי אחד משחקני ההגנה של בטיס, וכתב "היה חייב להיות פנדל". ניימאר הסיר את הפוסטים הללו במהרה, אך סביר להניח שלהתאחדות הספרדית יהיה מה להגיד לה הביקורת שהביע.

היום הלא מוצלח במיוחד של השופט אלחנדרו הרננדס הרננדס המשיך גם אחרי שריקת הסיום. 'מארקה' פרסם את דו"ח השיפוט שלו מהתמודדות, ובו שתי טעויות די מביכות. הרננדס כתב רק עשרה שחקנים תחת הרכב בטיס, ואחד מהם פרנסיסקו מרידה. הבעיה? מרידה משחק בכלל במדי אוסאסונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לואיס אנריקה היה הרבה פחות חריף מחניכו הברזילאי, ובעיקר הביע צער על כך שהליגה הספרדית לא עושה שימוש בטכנולוגיית קו השער: "אני ראיתי תמונה של הבעיטה, אבל השופט זקוק לעזרה, אולי דרך אמצעים טכנולוגיים. שופטים צריכים עזרה גם במקרים שמועילים לנו וגם בכאלה שמזיקים. במחצית הראשונה לא סבלנו בשליש האחרון של המגרש, אבל עם לא ייצרנו משהו מסוכן. לא היינו מדויקים. במחצית השנייה הם לחצו ואנחנו לא הצלחנו להניע את הכדור. הייתה להם חצי שעה של כדורגל מצוין, והם היו עדיפים עלינו. סיימתי את המשחק בהרגשה שהרווחנו נקודה".

ניימאר שחקן ברצלונה. AP
מתוסכל מאוד. ניימאר/AP

מספרי המשחק

* לואיס סוארס היה מעורב בשמונה מעשרת שעריה האחרונים של ברצלונה (שישה שערים, שני בישולים).
* ליאונל מסי היה מעורב לפחות בשער אחד בחמשת משחקי הליגה האחרונים של ברצלונה נגד ריאל בטיס (חמישה שערים, ארבעה בישולים).
* בשישה מתוך תשעת משחקיה האחרונים של ברצלונה בליגה, תוצאת המחצית הייתה 0:0.
* אספניול הצליחה לקטוע רצף של שבעה הפסדי רצופים מול ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully