וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 1:1 לדורטמונד מול מיינץ, פרייבורג ניצחה 1:2 את הרטה ברלין

מרקו רויס כבש כבר בדקה השלישית לדורטמונד שקיבלה בחזרה את אובמיאנג, אבל דני לאטזה השווה (83) וגזל מטוכל שתי נקודות חשובות. הברר (37) ופטרסן (87) כבשו לפרייבורג, שיבר צימק (89)

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. AP
גם חזרתו להרכב לא עזרה לדורטמונד. אובמיאנג/AP

המחזור ה-18 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. במוקד יעמוד המפגש בין בורוסיה דורטמונד למיינץ. לפני כן השיגה פרייבורג ניצחון של 1:2 על הרטה ברלין השישית.

דני לאטזה מיינץ. GettyImages
גיבור הערב של מיינץ. דני לאטזה/GettyImages

מיינץ - בורוסיה דורטמונד 1:1

פייר אמריק אובמיאנג חזר מאליפות אפריקה היישר להרכב הראשון, אבל לא הצליח לעזור לקבוצתו להימנע מתיקו שעלה לה במקום השלישי. המשחק נפתח דווקא מצוין מבחינת הקבוצה של טוכל. אנדרה שורלה חטף כדור במרכז המגרש ומסר נהדר לרויס החופשי, שלא התקשה לכבוש כבר בדקה השלישית את שערו ה-11 נגד מיינץ בבונדסליגה - יותר מכל יריבה אחרת נגדה שיחק. אגב, זו הייתה הפעם הראשונה העונה שהשלישייה ההתקפית של דורטמונד שיחקה יחד. אבל מיינץ לא ויתרה והפעילה לחץ כבד עד שהיא השיגה את השוויון משער נגיחה של דני לאטזה שנגח פנימה אחרי הרמה מצד ימין של אוזטונאלי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
יאניק הברר פרייבורג. GettyImages
חגיגה מקומית. יאניק הברר מפרייבורג/GettyImages

פרייבורג - הרטה ברלין 1:2

אחרי ההפסד הכואב 2:1 לבאיירן מינכן במחזור הקודם, פרייבורג אירחה הערב עוד קבוצת צמרת והפעם השאירה את הנקודות בביתה עם ניצחון דחוק אך חשוב ששומר אותה במרחק סביר ממקומות 5-6 שמסדרים כרטיס לליגה האירופית בתום העונה. הרטה עלתה בהרכב חזק עם איביסביץ', דארידה, שטוקר וקאלו בהתקפה, אבל ההגנה של המארחים עבדה היטב ובדקה ה-39 הם עלו ליתרון משער של יאניק הברר שקיבל כדור במרכז הרחבה והכניע את יארסטיין השוער הנורבגי של האורחים. נילס פטרסן הכפיל בדקה ה-87 עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, יוליאן שיבר רק צימק שתי דקות לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully