וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 0:2 ליובנטוס על ססואולו, רק 1:1 לנאפולי מול פאלרמו

היגואין שוב כבש, בישל לחדירה את השני והוביל את האלופה לניצחון. הג'אלורוסי נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה וספגו 3:2 שהרחיק אותם מהפסגה. מילאן הפסידה 2:1 לאודינזה

גונסאלו היגואין יובנטוס חוגג. רויטרס
כבש בששת המחזורים האחרונים. היגואין/רויטרס

לאחר שאינטר המשיכה לדהור ולאציו הפסידה, משחקי המחזור ה-22 בליגה האיטלקית נמשכו היום (ראשון) עם שמונה מפגשים. במוקד, האלופה יובנטוס ניצחה 0:2 את ססואולו. רומא השנייה בטבלה, נעצרה אחרי ארבעה נצחונות ליגה רצופים עם הפסד 3:2 לסמפדוריה והתרחקה מהפסגה, אודינזה גברה 1:2 על מילאן ופיורנטינה וגנואה נפרדו ב-3:3. נאפולי פישלה עם 1:1 ביתי מול פאלרמו החלשה.

דריס מרטנס נאפולי. GettyImages
השער שלו הספיק רק לתיקו. דריס מרטנס/GettyImages

נאפולי - פאלרמו 1:1

רצף חמשת הניצחונות הרצופים של נאפולי בכל המסגרות נעצר דווקא בתזמון הכי לא צפוי, דווקא במבצר שלה בסאו פאולו מול פאלרמו הלפני אחרונה. נאפולי ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי לשמור על קשר עין עם יובנטוס, אבל אילייה נסטורובסקי החלוץ המקדוני הדהים עם שער נגיחה כבר בדקה השישית. נאפולי לחצה ולחצה, יוסיפ פוסאבץ' השוער הקרואטי הציל את כל הבעיטות שנבעטו לעברו, אבל דווקא בעיטה חלשה של מרטנס בדקה ה-66 הכניעה אותו כשהכדור עבר בין רגליו. אדוארדו גולדאניגה מפאלרמו הורחק לקראת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אילייה נסטורובסקי פאלרמו. GettyImages
הימם את הסאו פאולו. אילייה נסטורובסקי/GettyImages

יובנטוס - ססואולו 0:2

גונסאלו היגואין שספג ביקורת בתחילת העונה על המשקל שלו, לא מפסיק לענות למבקרים והערב הוא הוביל את האלופה לניצחון נוסף. הארגנטינאי כבש את הראשון כבר אחרי תשע דקות מקרוב כשקיבל כדור טוב מאלכס סנדרו. בדקה ה-25 היגואין הוסיף בישול כשחטף כדור, העביר רוחב מצד שמאל ומצא את סמי חדירה, שהכפיל וסגר את הסיפור. היגואין הערב הפך לראשון שכובש בשישה משחקי ליגה רצופים במדי יובנטוס מאז דויד טרזגה באוקטובר-דצמבר 2005. נוסף על כך, הוא הבקיע 51 שערים ב-56 משחקי ליגה בשתי העונות האחרונות.

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
בדרך לעוד תואר. שחקני יובנטוס/רויטרס

סמפדוריה - רומא 2:3

במשחק רב שערים, הג'אלורוסי ספגו הפסד אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים וחלום האליפות לא נראה מציאותי גם העונה. ברונו פרס העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי חמש דקות כשניצל הדיפה לא טובה של פוג'יוני וכבש מול שער חשוף, אך דניס פראט הבלגי השווה (21). אדין דז'קו כבש לרומאים (66) לאחר בישול של אמרסון, אבל המארחת שוב השוותה, הפעם מרגלי פטריק שיק (71). המהפך הושלם שתי דקות לאחר מכן, כשלואיס מוריאל כבש בבעיטה חופשית אדירה והעניק לסמפדוריה שלוש נקודות.

דייגו פרוטי רומא מאוכזב. GettyImages
שחקני סמפדוריה חוגגים, פרוטי מאוכזב/GettyImages

אודינזה - מילאן 1:2

התקופה הרעה של הרוסונרי נמשכה הערב עם הפסד שלישי בתשעה ימים והם ממשיכים להתרחק מליגת האלופות. ג'אקומו בונבנטורה הבקיע ראשון אחרי שמונה דקות כשהשתלט יפה על מסירה של סוסו, והצליח לכבוש את הראשון מקרוב. המארחת לא וויתרה, ובדקה ה-31 סיריל תרו השווה כשהפציץ פנימה מתוך הרחבה לאחר שקיבל מסירת עומק טובה מהלפרוסון. המארחת לא אמרה את המילה האחרונה, ובדקה ה-73 רודריגו דה פול הארגנטינאי הדהים את שחקניו של מונטלה כשבעט מחוץ לרחבה ושלח בעיטה נהדרת לפינה דונארומה.

סיריל תרו אודינזה. GettyImages
התחיל את המהפך. תרו/GettyImages

משחקים נוספים

טורינו - אטאלנטה 1:1
לטורינו: יאגו פאלקה (16)
לאטאלנטה: אנדראה פטאגנה (66)

קליארי - בולוניה 1:1
לבולוניה: מתאה דסטרו (64)
לקליארי: מרקו בורילו (92)

קרוטונה אמפולי 1:4
לקרוטונה: אדריאן סטויאן (24), דייגו פלצ'ינלי (56, 91, 92)
לאמפולי: לבאן מכדלידזה (39)

פיורנטינה - גנואה 3:3
לפיורנטינה: יוסיפ איליצ'יץ' (17), פדריקו קייזה (50), ניקולה קאליניץ' (62)
לגנואה: ג'יו סימאונה (57, 86), אוסקר היליימארק (59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully