וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון ומרסלו הוצגו במכבי תל אביב, קרויף: "חיכינו זמן רב לייני"

29.1.2017 / 16:53

הברזילאים לבשו צהוב לראשונה, המנהל הספורטיבי החמיא לקשר ששב לקדנציה נוספת ודיבר לקראת המפגש מול מכבי חיפה (שני, 21:00, ספורט 5): "המשחקים בינינו בדרך כלל מרגשים וטובים"

ג'ורדי קרויף מציג את הברזילאים החדשים של מכבי תל אביב: מרסלו (מימין), רמון (משמאל). האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצטרפו רשמית. מרסלו ורמון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שני, 21:00 ספורט 5) את מכבי חיפה לאחד המשחקים הכי מסקרנים שיש לכדורגל הישראלי להציע. רגע לפני, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה, במהלכה דיבר המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לקראת המשחק, וכן על שחקני הרכש החדשים, רמון ומסרלו, שהוצגו. גם שרן ייני, שחזר לקדנציה שנייה בצהוב, דיבר.

"המשחק מול מכבי חיפה תמיד מלא באיכות", אמר קרויף. "בדרך כלל, המשחקים בין השתיים מרגשים וטובים. המשחקים מהסוג הזה בדרך כלל שונים. לא מסתכלים על המצב בטבלה אלא רק אחת על השנייה. אפשר להגיד שחיכינו זמן רב להחזיר את שרן ייני. פציעות? אני לא רוצה לעזור ליריבה שלי, שיהיה מה להודיע, נודיע".

קרויף הוסיף: "סרט הקפטן לא מעניין אותנו. מעניין אותנו ששחקנים ותיקים יקחו אחריות ויעזרו לצעירים. הסרט על היד לא משנה כלל. דור פרץ? החלטנו שהוא צריך לשחק, שהוא צריך לקבל יותר דקות. הרגשנו שהמעבר הזה ייתן לו לצבור ניסיון. לפרץ יש עתיד מבטיח במכבי תל אביב, השאלה מתי הוא יוכל להפוך לשחקן הרכב".

ההולנדי המשיך: "החתמנו את שרן כי אנחנו מודעים ליכולות שלו על ומחוץ למגרש. הוא יכול לעזור לנו ואנו שמחים שהוא חזר. אנחנו בטוחים שהוא ייתן את כל כולו כדי לעזור למכבי תל אביב".

שרן ייני מכבי תל אביב. דוברות מכבי תל אביב, אתר רשמי
חזר לצהוב. ייני/אתר רשמי, דוברות מכבי תל אביב

"הביאו אותי לכאן בתור שחקן וחבר לקבוצה", ציין ייני. "כן, גם בתור מישהו שיכול לעזור בפן החברתי. אכפת לי מהמועדון הזה, ואם אוכל, אתן אקסטרות. שיחקתי שנה וחצי בוויטסה ארנהם. הייתי מרוצה מאוד ושיחקתי הרבה משחקים. לא עזבתי כי לא היה לי טוב. מאוד נהניתי מהחיים שם, וכך גם אשתי ומשפחתי. הפועל באר שבע תגרום לנו להיות טובים יותר. אני צופה שרק נשתפר".

ייני הוסיף: "ההפרש מהפועל באר שבע? זה כדורגל. להגיד שדברים נגמרים זה לא רציני. עכשיו מגיעה תקופה חשובה עם רצף משחקים חשוב, וכמובן שננסה לקחת את מירב הנקודות. ג'ורדי לא רצה שאלך, אבל הוא כיבד את הרצון שלי לשחק באירופה. מכבי תל אביב רצתה אותי בחזרה, וכשהיא רוצה אותך בחזרה צריך לחפש סיבות למה לא. במקביל נולדה לי ילדה ומאוד חשוב לי הקשר שלה עם המשפחה, במיוחד עם אבא שלי שהוא לא צעיר ולא בקו הבריאות".

עוד אמר הקשר: "כולם יודעים מה אני שווה בתור שחקן. ערן זהבי נתן יותר מ-30 שערים, אני עדיין לא שווה את הכמות הזו. אני יכול להביא את המסירות והמחויבות שלי, ולהדליק את האחרים קצת יותר. אני לא יכול להבטיח אליפות או גביע, אלא רק מאמץ קבוצתי גדול מאוד וניסיון להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully