וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את וויגאן, שוויינשטייגר כבש

מחזיקת הגביע לא התקשתה מול הקבוצה מליגת המשנה, הגרמני זכה להופעה נדירה בהרכב והחזיר עם שער (81) ובישול לפלאיני (44). סמולינג (57) ומחיטריאן (74) הוסיפו. סוטון הדהימה את לידס

שחקני מילוול חוגגים עם סטיב מוריסון. רויטרס
עוד הפתעה גדולה. מוריסון חוגג עם החברים/רויטרס

הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את וויגאן. עוד לפני כן, מילוול מהליגה השלישית בטיבה הפתיעה את ווטפורד עם 0:2, כשלאחר מכן פולהאם מהצ'מפיונשיפ הביסה את האל מתחתית הפרמיירליג, 1:4, כשסוטון מתחתית הליגה החמישית הדהימה עם 0:1 על לידס מהצ'מפיונשיפ.

שחקני סאטון יונייטד. רויטרס
ככה חוגגים ניצחון סנסציוני בגביע. שחקני סוטון בחדר ההלבשה/רויטרס

מילוול - ווטפורד 0:1

ההפתעות בסיבוב הרביעי של הגביע נמשכות. אחרי ההדחה המפתיעה של ליברפול, גם ווטפורד, קבוצה נוספת מהפרמיירליג, סיימה את דרכה, אחרי הפסד 1:0 למילוול מליג 1 (הליגה השלישית בטיבה). סטיב מוריסון בן ה-33 כבש את שער הניצחון בדקה ה-85, שהיה לשערו ה-14 העונה בכל המסגרות ב-28 הופעות.

סוטון - לידס 0:1

אז ווטפורד הודחה, וגם ליברפול, אבל הסנסציה אולי הגדולה ביותר התרחשה באצטדיונה של סוטון. הקבוצה שממוקמת במקום ה-16 בליגה החמישית באנגליה ניצחה את קבוצת הצמרת מהצ'מפיונשיפ והדיחה אותה בבושת פנים אחרי שברייטון וניוקאסל שתי מוליכות הצ'מפיונשיפ הודחו מוקדם יותר. ג'יימי קולינס בלם המארחת כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-53. ליאם קופר מלידס הורחק בצהוב שני בדקה ה-82.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פולהאם - האל 1:4

הקבוצה שבמקום ה-11 בצ'מפיונשיפ הביסה את האל שמתחת לקו האדום בפרמיירליג. אומטסונה אלוקו הניגרי כבש ראשון לזכות הקוטג'רס (17). השוויון הגיע בפתיחת המחצית השנייה (49), כאשר אוונדרו הברזילאי השווה לאחר בישול של אנדרו רוברטסון. כריס מרטין החזיר את היתרון לפולהאם (54), וריאן ססגנון סגר את הסיפור (66). סטפן יוהנסן הנורבגי קינח עם הרביעי (78).

שחקן מנצ'סטר יונייטד בסטיאן שווינשטייגר חוגג. רויטרס
חגיגה נדירה. שוויינשטייגר/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - וויגאן 0:4

השדים האדומים נמצאים בתקופה לא טובה, ואין כמו מפגש ביתי מול קבוצה שנאבקת על חייה בצ'מפיונשיפ כדי לחזור לנצח אחרי שלושה משחקים רצופים בכל המסגרות. וויגאן אמנם נמצאת בכושר טוב, והגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אך הראש שלה עדיין נמצא בעיקר במאבקי הליגה, שם היא ממוקמת מתחת לקו האדום. גיבור המשחק הלא צפוי היה בסטיאן שוויינשטייגר. הגרמני פתח לראשונה העונה בהרכב והחזיר עם בישול השער הראשון לנגיחה של מרואן פלאיני (44) ועם השער שחתם את תוצאת המשחק, בחצי מספרת אחרי כדור קרן (81). בין לבין, אנתוני מרסיאל סידר שני שערים קלים לכריס סמולינג (57) ולהנריך מחיטריאן (74). הכשרון האנגלי הצעיר, אקסל טואנזבה בן ה-19 והשוער ג'ואל קסטרו בן ה-20 נכנסו כמחליפים וערכו בכורות במדי יונייטד.

אקסל טואנזבה שחקן מנצ'סטר יונייטד עם מאמנו ז'וזה מוריניו. רויטרס
טואנזבה מקבל את ברכת הדרך ממוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully