וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תחדש את המגעים עם בוזגלו: "הוא בכושר אדיר"

29.1.2017 / 7:48

הקשר התעקש לשחק למרות המלצת הצוות הרפואי והביא שינוי מהספסל, ובבאר שבע מתכננים פגישה נוספת איתו. וגם: פערים עם דוידזאדה, ברדה שוכח מההשעיה, ומה קורה עם מתקן האימונים?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. בוזגלו שוב מביא את השינוי, גם כשהוא פצוע

מאור בוזגלו בכלל לא אמור היה לשחק. ביום חמישי בבוקר הצוות הרפואי של הפועל באר שבע המליץ לו לנוח אמש (שבת) מול עירוני קרית שמונה. האלופה חששה מאוד שאם בוזגלו ישחק הפציעה בשריר ממנה סבל עלולה להחמיר, אך הוא היה נחוש לשחק וביקש להחליט אחרי האימון באותו יום. באימון בוזגלו ערך אימון כמעט מלא ובסופו הוחלט יחד עם ברק בכר שהוא יכלל בסגל.

עם השריקה לסיום המחצית הראשונה בוזגלו התכונן לרדת לחדרי ההלבשה ובכר עצר אותו. המאמן הודיע לקשר שהוא נכנס עם תחילת המחצית וביקש ממנו לעשות חימום טוב. בסופו של דבר כל ההחלטות הללו השתלמו, ובגדול: במחצית השניה בוזגלו כבר הוביל את השינוי והיה מעורב בשני השערים המאוחרים שנתנו לבאר שבע ניצחון 0:2 והרבה מאוד שקט לקראת המשחק החשוב מול מכבי תל אביב בשבוע הבא. "מאור בכושר אדיר. למרות שמנסים לייצר משבר, שני הצדדים יודעים שחשוב שמאור ישחק", אמר אחד השחקנים בקבוצה. בבאר שבע צפויים לשוחח שוב עם השחקן גם בנוגע לחוזה לשנים הבאות. בוזגלו רוצה לקבל חוזה גבוה מאוד, ובמקביל גם האופציה לעבור לקבוצה בחו"ל קורצת לו.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה את קרית שמונה 0:2, הפער בפסגה: 9 נקודות
שחקנים שהרוטציה קטנה עליהם: שהר ובוזגלו חייבים להפוך לבאנקרים
בכר: "צריך להכיר בבעיה, המצב לא היה קטסטרופה אבל פחות טוב"

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו עם המאמן ברק בכר. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
המשבר ייפתר? בוזגלו/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

2. גם ברדה חוזר לעניינים

גם עם אליניב ברדה באר שבע רצתה ללבן את העניינים כמה שיותר מהר. אחרי ההשעיה שספג החלוץ הוותיק, בכר רצה שברדה יהיה על המגרש. גם כדי לעזור מבחינה מקצועית, אך לא פחות מכך גם כדי שיסייע לקבוצה לצאת מהמיני-משבר עם כושר המנהיגות שלו. "זו תחושה מוזרה לפתוח בהרכב בפעם הראשונה בליגה כשאנחנו כמעט בפברואר. אבל בגלל שהייתה לי פציעה קשה, התשוקה שלי רק התגברה", אמר הקפטן בסיום. "הכי חשוב שניצחנו את המשחק שהיה קשה מאוד. זה לא סוד שהיינו בתקופה לא פשוטה. מבחינה אישית, בכל פעם שיקראו לי לשחק אני אעשה הכל. ההשעיה לא הייתה כיפית, אבל זה כבר היסטוריה ואני מסתכל רק על המשחק החשוב שיש לנו ביום שבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

3. האלתורים בהגנה עובדים

שלושה שחקנים בקבוצה קיבלו שבחים יותר מכולם: בן תורג'מן שפתח כמגן שמאלי והציג משחק טוב מאוד למרות שלא היה כשיר במאת האחוזים, מתן אוחיון שהיה אף מעורב בשער השני ואובידיו הובאן שגרם לצוות המקצועי לשמחה גדולה עם תרומה מעמדת הבלם. "השחקנים שחיפו על חוליית ההגנה הציגו משחק מצוין", אמר גורם במועדון. "טוב לדעת שיש חלופות טובות גם במשחקים שהרבה חסרים".

אופיר דוידזאדה שחקן גנט. האתר הרשמי של גנט, אתר רשמי
פערים גדולים מדי? דוידזאדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של גנט

4. מירוץ נגד השעון

חלון ההעברות ייסגר ביום חמישי בערב, אך בבאר שבע עושים הכל כדי לסגור עד יום שלישי חיזוק בעמדת המגן השמאלי. האלופה משתוקקת להחזיר את אופיר דוידזאדה, אך ייתכן שאם ביממה וחצי הקרובות יתברר שהפערים גדולים מדי, בקבוצה ינסו לצרף שחקן אחר בעמדה. במועדון ישנם עדיין כאלה שהיו רוצים לראות גם את עומרי אלטמן מגיע מהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully