וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק אישי, סינדרלה היסטורית ומועמדים לעזוב: סיכום יום בגביע האנגלי

וולבק כיכב עם צמד ובישול וזכה למחמאות מוונגר, לינקולן הקטנה עלתה ל-16 האחרונות לראשונה מאז 1991/92, טוטנהאם נושמת לרווחה וקונטה מדבר על העזיבה האפשרית של איבנוביץ'

שחקני ארסנל קירן גיבס, דני וולבק. GettyImages
"אף פעם לא מתלונן". וולבק עם גיבס/GettyImages

ארסנל סיפקה את ההצגה הגדולה ביותר במשחקי הגביע האנגלי אמש (שבת), כשמחצה את סאות'המפטון 0:5 והציגה ערב גדול של שני שחקנים: תיאו וולקוט, שכבש שלושער, ודני וולבק, שמצא את הרשת לראשונה מאז אפריל 2016, וסיים עם צמד ובישול.

ארסן ונגר, שצפה בנעשה מהיציעים בשל עונש ההרחקה שספג, החמיא לחלוץ ששב למגרשים אחרי פציעה ארוכה: "ידעתי שהוא עובד קשה מאוד אבל אתה אף פעם לא יכול לדעת כמה יעיל הוא יהיה במשחק. היה נהדר לראות שהוא לא איבד את יכולת הריצה או הסיום שלו. מאוד מכבדים אותו במועדון כי הוא אף פעם לא מתלונן. לא ציפיתי שהוא יבקיע מיד, זה מראה על התשוקה שלו".

עוד בנושא:

גביע אנגלי: ליברפול הודחה, טוטנהאם ניצלה, ארסנל, צ'לסי וסיטי עלו
יורגן קלופ: "אני אחראי, אין לאף אחד רשות להאשים את השחקנים שלי"

שחקן ארסנל תיאו וולקוט. GettyImages
קיבל את כדור המשחק. וולקוט/GettyImages

סיפור הגביע הקאלסי הגיע מכיוונה של לינקולן מהליגה החמישית, שהדהימה את ברייטון מצמרת ליגת המשנה עם 1:3 גדול שהעלה אותה ל-16 האחרונות במפעל לראשונה מאז 1901/02. על התזמורת ניצח דני קאולי, שעזב את משרתו כמורה, בה שימש למשך 15 שנה, כדי לקחת את התפקיד. עוזרו, אגב, הוא אחיו, ניקי, וביחד השניים השלימו את ההישג ההיסטורי.

"זה יותר מכל החלומות הפרועים ביותר שלי", אמר דני בסיום. "הכדורגל לא מפתיע אותי תכופות, אבל הדבר הזה... היינו אמיצים. אני לא מאמין איזו תמיכה קיבלנו". החלוץ ניית'ן ארנולד הוסיף: "אין לי מילים. היתה לנו מחצית שנייה מופלאה והמסע שלנו נמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני לינקולן. GettyImages
המסע נמשך/GettyImages
שחקני לינקולן. GettyImages
שחקני לינקולן/GettyImages

הדרמה הגדולה היתה שייכת לטוטנהאם, שמצאה עצמה בדקה ה-89 בפיגור 3:2 מול וויקומב מהליגה הרביעית, לפני שדלה עלי (89) ויונג מין סון (97) השלימו מהפך מטורף, בדרך ל-3:4 ומקום בשלב הבא. "זה היופי של הגביע האנגלי", אמר המאמן המנצח מאוריסיו פוצ'טינו. "זה מאוד שונה מצרפת וספרד. היה משחק לא ייאמן. כל הקרדיט מגיע לוויקומב".

מנג'ר המפסידה גארת' איינסוורת' סיכם: "זו רכבת ההרים שהיא אימון כדורגל. אני לא יודע מה להתחיל להגיד על 10 הדקות האחרונות. השחקנים עשו אותי כל כך גאה, זה מראה על עקומת השיפור שלנו. אני מקווה שכולם יכבדו אותנו".

שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
התרנגולים נחלצו בעור שיניהם/רויטרס

מנצ'סטר סיטי לא התקשתה ב-0:3 של קריסטל פאלאס ובסיום סיכם פפ גווארדיולה: "חשוב לשמור על שער נקי, אבל חשוב גם להבקיע ועשינו את זה. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר. אני שמח בשביל דויד סילבה ובשביל וינסנט קומפני, ששיחק 90 דקות ולא נפצע. זה ייתן לנו ביטחון ללכת קדימה עם שחקן נוסף למאבקים שנותרו לנו".

בסיום ה-0:4 על ברנטפורד, נשאל מנג'ר צ'לסי אנטוניו קונטה על עתידם של אסמיר בגוביץ' וברניסלב איבנוביץ', שהתכבד באחד מהשערים, והשיב: "קשה לקבל החלטות, אבל אנחנו חייבים לכבד את ההחלטות של השחקנים. איבנוביץ' אגדה כאן, הוא שיחק הרבה וזכה בהרבה תארים אבל העונה הוא משחק פחות מבדרך כלל. נחכה ונראה מה יקרה בשלושת הימים הקרובים"

ברניסלב איבנוביץ' צ'לסי. GettyImages
נגמר הסיפור? איבנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully