וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דן מורי וישראל זגורי התעמתו, השחקנים הפרידו

28.1.2017 / 22:45

הבלם העיר לקשר במהלך המשחק מול מ.ס. אשדוד וזה לא נשאר חייב. העימות גלש גם לחדר ההלבשה, אחד השחקנים אמר: "מורי לא במעמד שהוא יכול לצעוק ככה על שחקן". בן שמעון: "אחוז ניצול המצבים היה גרוע". אוואט: "חבל שאנחנו קבוצה קטנה"

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ניב אהרונסון
מאוכזב. בן שמעון/ניב אהרונסון

רצף שלושת הניצחונות של בית"ר ירושלים בכל המסגרות הגיע הערב (שבת) לסיומו, כשהצהובים-שחורים סיימו ב-1:1 ביתי עם מ.ס. אשדוד. דין דוד כבש ראשון לאורחת (51) אך איתי שכטר השווה מפנדל מפוקפק למדי בדקה ה-71, ודאג לחלוקת נקודות.

דן מורי וישראל זגורי התעמתו במהלך המשחק לאחר שהבלם העיר לקשר והוא ענה לו. גם בסיום המשחק בחדר ההלבשה השניים המשיכו לגדף האחד את השני, אך שחקנים הפרידו ביניהם. אחד השחקנים אמר על כך: "יש דברים שמורי צריך להשאיר למאמן ולא להעיר למי שהוא רוצה, הוא לא במעמד שהוא יכול לצעוק ככה על שחקן".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. ניב אהרונסון
מאוכזב. אוואט/ניב אהרונסון

רן בן שמעון סיפר בסיום: "אם היו אומרים לי שהיינו מגיעים לכמות המצבים הזו הייתי לוקח אותה בשתי ידיים. זו היתה כמות בלתי נתפסת. היינו ערניים במשחק, שיחקנו טוב, בכמה דקות היינו חשופים מדי כי הלכנו קדימה. עייפות היתה לשתי הקבוצות, לא יכולים להתלונן על שום דבר אחר חוץ מאחוז ניצול המצבים, שהיה גרוע מאוד היום. נצטרך להיות חדים יותר. אנחנו רוצים לצרף עוד שחקן לחלק הקדמי, אני מקווה שזה יקרה בקרוב".

איתי שכטר הוסיף: "היינו חייבים לנצח, אנחנו מאוכזבים, אבל זה הכדורגל. במשחק מול בני סכנין רציתי להוציא כיפה, הפעם לא. אנחנו יודעים שמחכה לנו תקופה לחוצה. נתכונן טוב ונכין את הגוף".

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט סיפר: "בית"ר ירושלים הגיעה להמון מצבים. יואב ג'רפי תפס יום. יחד עם זאת, בחצי השני היו לנו רגעים מצוינים. הובלנו וזו הייתה תוכנית המשחק שלנו. ידענו שהיא תשלח הרבה שחקנים ותהיה חשופה. חבל שאנחנו קבוצה קטנה. נקודה בטדי זה בסדר, למרות שהיינו יכולים לצאת עם יותר נקודות. השחקנים שלי מפתיעים אותי לטובה בכל משחק מחדש, אני גאה בהם".

על הרכש: "וויגור אמור לחתום, אך הוא עדיין לא בכושר. נתחזק בעוד שניים-שלושה שחקנים, כי הסגל שלנו קצר מאוד".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully