וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "צרכתי סמים לראשונה בגיל 24 בברצלונה"

אגדת הכדורגל חלק פרטים מעניינים על עברו: "זו היתה הטעות הכי גדולה בחיים שלי". על מסי: "לא יכול לסבול את מי שלא מעריך אותו כי הוא לא זכה במונדיאל, בכל החיים לא ראיתי שחקן כמוהו"

דייגו מראדונה כדורגלן עבר בגמר גביע דייויס בין קרואטיה לבין ארגנטינה. רויטרס
"לא הייתי בחיים אם הייתי ממשיך בדרך הזו". מראדונה/רויטרס

דייגו מראדונה נחשב לאחד הכדורגלנים הגדולים ביותר ששיחקו את המשחק, אך גם לאחת הדמויות השנויות במחלוקות בעולם הספורט. הארגנטינאי ידוע בכך שנהג לצרוך קוקאין, גם בתור שחקן, ובגיל 37 לאחר שפרש ממשחק פעיל החל לעלות במשקל בצורה דראסטית ולסבול מבעיות בריאותיות נוספות בעיקר בגלל השימוש בסמים. לאחרונה הוא התייחס לכל הנושא הבעייתי וחלק מספר פרטים מעניינים.

"הייתי בן 24 כשצרכתי סמים לראשונה, זה היה בתקופתי בברצלונה. זו היתה הטעות הכי גדולה בחיים שלי", אמר הארגנטינאי בראיון לכלי התקשורת באיטליה. מראדונה הוסיף: "אלו דברים שהורגים אותך בסופו של דבר והתמודדות עם הנושא הזה היא אחת הבעיות הכי קשות שקיימות. אני מחשיב את עצמי כבר מזל שאני יכול לדבר על כך, כי אם הייתי ממשיך בדרך הזו כנראה שהיום לא הייתי בחיים".

עוד בנושא:

גביע המלך: ברצלונה עלתה לחצי הגמר עם 2:5 ביתי על ריאל סוסיאדד
העברות בעולם, 28.1: דיבאלה יאריך חוזה, רוני בדרך לסין?

לאונל מסי, דייגו מראדונה, נבחרת ארגנטינה. Chris McGrath, GettyImages
מחמיא לפרעוש. מראדונה עם מסי/GettyImages, Chris McGrath

במהלך הראיון, אגדת הכדורגל התייחס גם לתקופותו בנאפולי, שנחשבת אולי לזכורה בקריירה שלו. מראדונה זכה עם התכולים בשתי אליפויות, גביע אחד וגביע אופ"א, ונזכר באותם רגעים: "נאפולי תמיד תהיה בלבי, שם קיבלתי את ההזדמנות לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אמנם הגעתי מברצלונה, אך באיטליה שיחקתי נגד המועדונים הגדולים ביותר מהצפון. הצלחתי לעשות דברים שאחרים לא עשו".

מראדונה התייחס גם למאורו איקרדי, שחקנה של אינטר, ולא בפעם הראשונה: "איקרדי הוא בוגד. אתה לא יכול ללכת לארוחת ערב אצל חבר ואז להתחתן עם אשתו. הוא שחקן מצוין אבל מה שהוא עשה למקסי לופס היה מכוער". איקרדי כזכור, החל לצאת עם אשתו של לופס, וונדה, בזמן שהשניים היו עדיין נשואים.

שחקן העבר דיבר גם על ליאו מסי, והחמיא לפנומן למרות שעבר התבטא נגדו לאחר שפרש זמנית מהנבחרת: "אני לא סובל אנשים שלא מעריכים את מסי בגלל שהוא לא זכה בגביע העולם. בכל השנים שאני חי מעולם לא ראיתי שחקן כמו ליאו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully