וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.1: אדבאיור סיכם בבשיקטאש, ישחק מול באר שבע?

בטורקיה טוענים שהחלוץ הטוגולזי יחתום רשמית בימים הקרובים. דיבאלה קרוב להאריך את חוזהו ביובנטוס, רוני קיבל הצעת ענק מסין, סנודגראס חתם בווסטהאם, גרנייה הושאל לרומא

one

העברות

* קלמון גרנייה, קשרה בן ה-26 של ליון, עבר בהשאלה עד תום העונה לרומא האיטלקית וינסה לשקם את הקריירה עמוסת הפציעות.

* ווסטהאם השלימה את רכישתו של רוברט סנודגראס מהאל תמורת 12 מיליון יורו. הסקוטי בן ה-29 הרשים העונה עם שבעה שערים וארבעה בישולים בפרמיירליג.

* וולטר מונטוז'ה, קשרה של רוסאריו סנטרל, מצטרף לליגה הספרדית לאחר שסביליה שילמה עבורו 5.5 מיליון יורו. השחקן בן ה-23 כבש בליגה בארצו שני שערים בשבעה משחקים, ויהיה הארגנטינאי השישי בסגל של חורחה סמפאולי.

* אנדי דלור, החלוץ הצרפתי ששיחק בטיגרס המקסיקנית, חזר לארצו וחתם בטולוז עד 2021. על פי הערכות, טולוז שילמה עבורו כ-6 מיליון יורו.

* אדריאן פופה הרומני, שרשם 21 הופעות במדי הנבחרת הלאומית, עוזב את סטיאווה בוקרשט ומצטרף לצ'מפיונשיפ. רדינג שילמה עבור הקיצוני הימני 600 אלף יורו.

* דמיאן ג'וקוביץ', הקשר הקרואטי בן ה-26 שהיה מועמד בעבר גם למכבי חיפה, עבר בגרויטר פירת הגרמנית לספציה האיטלקית מהסרייה B.

* מי שהגיע במקומו לגרויטר פירת הוא אדם פינטר, קשר נבחרת הונגריה בן ה-28 שנפרד מפרנצווארוש.

שמועות

* בטורקיה טוענים שעמנואל אדבאיור סיכם ביריבת הפועל באר שבע בליגה האירופית בשיקטאש. חתימה סופית צפויה בימים הקרובים ואם זה אכן יקרה, החלוץ הטוגולזי יוכל לשחק מול האלופה הישראלית.

* רדאמל פלקאו, חלוצה של מונאקו, התראיין לעיתון הצרפתי "לאקיפ" ואמר כי סירב לשלוש הצעות מהליגה הסינית לאחרונה: "זה לא קל עבורי ואני מאמין שגם עבור המועדון שסירב להרבה כסף, אך אני מרגיש שזה חשוב עבור הקריירה שלי להשאר כאן. אני רוצה לזכות בתארים עם מונאקו".

* שחקן נוסף שקיבל הצעה מהליגה הסינית הוא ויין רוני ממנצ'סטר יונייטד. ב"סאן" פורסם כי החלוץ שבדרך כלל לא פותח בהרכב של ז'וזה מוריניו, הסכים להצעה מסין שם יקבל מיליון ליש"ט בשבוע.

* באיטליה מדווחים שפאולו דיבאלה קרוב להאריך את חוזהו ביובנטוס עד 2021. הארגנטינאי הנהדר שמבוקש בברצלונה ובריאל מדריד, יהפוך לשחקן בעל השכר הגבוה בקבוצה אחרי גונסאלו היגואין.

* עוד אצל הגברת הזקנה, העיתונאי האיטלקי, אלפרדו פדולה, מפרסם כי האלופה קרובה לצירוף שחקנה של ליון, קורנטן טוליסו. בתחילת חלון ההעברות פורסם כי יובנטוס מוכנה להציע על הצרפתי כ-20 מיליון יורו, אך כעת נראה שסכום ההעברה יוכפל ויגיע ל-40 מיליון יורו.

* על פי דיווחים בצרפת, צ'לסי מעוניינת לצרף את שוערה של פריס סן ז'רמן, סלבטורה סיריגו, כגיבוי לטיבו קורטואה. השוער השני של הבלוז, אסמיר בגוביץ', צפוי לעזוב לאיטליה.

שחקן יובנטוס פאולו דיבאלה. רויטרס
לא מוותרים על היהלום. דיבאלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully