וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה באליפות אוסטרליה

דרבי האחיות המרגש במלבורן סיפק את הסחורה, עם משחק צמוד ומרתק בסיומו העוצמות של האחות הצעירה סידרו לה ניצחון 4:6, 4:6 ותואר גרנד סלאם 23, יותר מכל טניסאית בעידן הפתוח

סרינה וויליאמס עם ונוס וויליאמס לפני גמר אליפות אוסטרליה. רויטרס
רגע מרגש בפתיחה. סרינה לצד ונוס/רויטרס

סרינה וויליאמס עשתה היום (שבת) היסטוריה כאשר הפכה לשיאנית הזכיות בתארי גרנד סלאם בעידן הפתוח של הטניס. האמריקאית האגדית בת ה-35 גרפה את התואר השביעי בקריירה שלה באוסטרליה, כאשר גברה בגמר מרגש על אחותה הגדולה ונוס, 4:6, 4:6 בתום גמר שארך 81 דקות. מדובר בתואר גרנד סלאם 23 בקריירה לסרינה והיא עקפה בזכייה אחת את שטפי גראף, עמה חלקה עד היום את הפסגה (למרגרט קורט יש 24 תארים, אבל בעידן הפתוח סרינה ראשונה כעת).

היריבות שליוותה את טניס הנשים לכל אורך המילניום הזה התחדשה במלבורן, שם ונוס העפילה לגמר באופן מפתיע. עבור המדורגת 13 מדובר היה בגמר גרנד סלאם ראשון מאז 2009 (אז הפסידה לסרינה בווימבלדון) והיא קיוותה להפתיע את אחותה ונתנה פייט מצוין, אך לא הצליחה להתמודד עד הסוף עם ההגשות העוצמתיות, הביטחון, הניסיון והכישרון של סרינה, שעלתה ל-0:21 בגמרי גרנד סלאם בהם היא לוקחת את המערכה הראשונה ולמאזן 11:17 בקריירה מול אחותה.

עוד בנושא:

נדאל מתרגש בעקבות העלייה לגמר: כל הציוצים והברכות
ונוס וויליאמס היא הסמל של טורניר אגדי במלבורן

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
יותר מכל אחת אחרת. סרינה/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה 1:

סרינה התחילה בסערה ושברה בקלות כבר במשחקון הראשון. ונוס לא נבהלה ומיד הגיבה בשבירה משלה, 1:1. המחבט של סרינה התפרק, אבל אחרי שהחליפה אותו, היא שוב שברה, כדי להחזיר את היתרון. הפתיחה המשונה נמשכה וגם המשחקון הרביעי הסתיים עם שבירה, 2:2. השבירה השלישית של סרינה במשחק הקפיצה אותה ל-3:4. חבטה יפה של ונוס השאירה אותה במערכה וצימקה ל-5:4. סרינה לא התרגשה וסגרה את המערכה הראשונה עם משחקון חלק ועם אייס, שקבע 4:6 אחרי 41 דקות.

* סרינה במאזן 0:20 בגמרי גרנד סלאם בהם ניצחה את המערכה הראשונה (במאזן 6:2 כשהפסידה את המערכה). ונוס ב-6:1 בגמרי גרנד סלאם בהם הפסידה את המערכה הראשונה.

נתוני המערכה:

אייסים: 3:7 לסרינה
שגיאות כפולות: 2:4 לסרינה
נקודות שבירה: 3 מ-5 לסרינה, 2 מ-3 לונוס
ווינרים: 11:16 לסרינה
שגיאות לא מחויבות: 14:15 לונוס
נקודות: 31:37 לסרינה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
נכנסה לעניינים לאט לאט. סרינה/רויטרס

מערכה 2:

ונוס פתחה טוב ולקחה את המשחקון הראשון, בעוד סרינה מתקשה מעט אך מצליחה לאזן ל-1:1. משחקון יפהפה של ונוס החזיר לה את היתרון. האחיות שמרו על משחקוני ההגשה שלהן בדרך ל-3:3 אחרי קצת יותר משעה של משחק. סרינה העלתה הילוך במשחקון הבא ואחרי שוונוס הצילה צמד נקודות שבירה, היא נכנעה בשלישית. 3:4 לסרינה, עם השבירה ביד, בדרך לתואר. סרינה לקחה את משחקון ההגשה שלה בקלות והתקרבה מרחק משחקון אחד מזכייה. ונוס סירבה להיכנע וצימקה, לפני שסרינה עלתה להגיש לאליפות. שם זה גם נגמר, עם 4:6 נוסף וזכייה בתואר בתום 81 דקות של משחק. חיבוק מרגש ליד הרשת נרשם בסיום.

נתוני המערכה:

אייסים: 3:4 לוונוס
שגיאות כפולות: 1:1
נקודות שבירה: 1 מ-6 לסרינה, 0 מ-0 לונוס
ווינרים: 10:11 לסרינה
שגיאות לא מחויבות: 9:10 לונוס
נקודות: 28:32 לסרינה

נתוני המשחק:

אייסים: 7:10 לסרינה
שגיאות כפולות: 3:5 לסרינה
נקודות שבירה: 4 מ-11 לסרינה, 2 מ-3 לוונוס
ווינרים: 21:27 לסרינה
שגיאות לא מחויבות: 25:23 לוונוס
נקודות: 59:69 לסרינה

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
חזרה לגמר גרנד סלאם לראשונה מאז 2009. ונוס וויליאמס נותנת הכול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully