וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר הושעה מארבעה משחקים בעקבות הרחקתו מול ברנלי

עקב העימות עם השופט הרביעי במשחק הליגה האחרון מול הסגלגלים, מאמן ארסנל לא יעמוד על הקווים בגביע מול סאות'המפטון. יחמיץ גם את שלושת משחקי הליגה שלאחר מכן, כולל המפגש עם צ'לסי

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל (שמאל) עם השופט אנתוני טיילור. רויטרס
משלם את המחיר. ונגר/רויטרס

מאמן ארסנל, ארסן ונגר, ספג היום (שישי) עונש השעייה מארבעה משחקים מההתאחדות האנגלית, בעקבות הרחקתו מול ברנלי במשחק הליגה האחרון. בנוסף, הוא ספג קנס של 25 אלף ליש"ט. ונגר יחמיץ את משחק הגביע של התותחנים מחר מול סאות'המפטון וגם את שלושת משחקי הליגה שלאחר מכן - מול ווטפורד, צ'לסי והאל סיטי. חסרונו מול מוליכת הפרמיירליג הוא כמובן המשמעותי מכולם, שכן זו תהיה אחת ההזדמנויות האחרונות של ארסנל להתקרב לבלוז והמשיך לחלום על זכייה באליפות. הוא יחזור למשחק הליגה מול ליברפול בתחילת מארס.

ונגר הורחק מול ברנלי לאחר שהשופט ג'ון מוס העניק ליריבת התותחנים פנדל במצב של 0:1 לארסנל. ונגר הוציא את כעסו על השופט הרביעי, אנתוני טיילור, שעיצבן אותו שתי דקות קודם לכן עם סימון לשבע דקות תוספת זמן להתמודדות. הצרפתי נראה דוחף את טיילור, כדי להצליח לשמור על קשר עין עם המתרחש על הדשא. כבר בסיום המשחק הוא נשמע מפוייס והתנצל: "לא קרה שום דבר מיוחד. אמרתי משהו ששומעים כל יום בכדורגל, אבל תשע מתוך עשר פעמים לא מרחיקים אותך על זה. בכל זאת, אני מתחרט על זה, הייתי צריך לשתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully