וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון נמצא בלונדון, ניסיון לקדם את המשא ומתן מול פולהאם

על פי מקורות בסקוטלנד, הקבוצה מליגת המשנה האנגלית, אותה מאמן סלבישה יוקאנוביץ', מעוניינת לצרף את קשר נבחרת ישראל בימים הקרובים. ביטון מיעט לשחק בסלטיק בתקופה האחרונה

ניר ביטון שחקן סלטיק עם חברו מוסא דמבלה. רויטרס
מוכן לתחנה הבאה באי הבריטי. ביטון/רויטרס

ניר ביטון, קשר נבחרת ישראל וסלטיק הסקוטית, הגיע היום (שישי) ללונדון, ככל הנראה לצורך קידום מעברו לפולהאם מליגת המשנה, אותה מאמן סלבישה יוקאנוביץ'. על פי דיווחים מהשבוע שעבר, האנגלים מוכנים לשלם 2.7 מיליון ליש"ט, אך גם אפשרות של השאלה עד תום העונה ולאחריה אופציית רכישה, כפי שנעשה עם בירם כיאל כאשר עבר לברייטון, נלקחת בחשבון.

הקשר אמנם שיחק 90 דקות ביום רביעי מול סט. ג'ונסטון (0:1), אך לפני כן, מאז חודש אוקטובר פתח ביטון רק פעם אחת בהרכב וחל פיחות משמעותי במעמדו בקבוצה. המאמן ברנדן רוג'רס גם דיבר על אפשרות לפיה הישראלי יעזוב בינואר, במיוחד לאור הצטרפותו של קואסי אבואה מקרסנודאר.

ביטון בן ה-27 הגיע לסלטיק באוגוסט 2013 וזכה עם הקבוצה בחמישה תארים - שלוש אליפויות רצופות ושני גביעי ליגה. בעונה שעברה כבש חמישה שערי ליגה והיה אחד המצטיינים של הקבוצה, בעוד העונה הסתפק בשער אחד ב-15 משחקי ליגה, מהם שבעה בהרכב.

בפולהאם, שמדורגת במקום התשיעי בליגת המשנה באנגליה ונאבקת על הכרטיסים לפלייאוף, ממתין לביטון הקשר הנורבגי סטפן יוהאנסן, ששיתף עמו פעולה בהצלחה רבה במרכז השדה של סלטיק בעונה הקודמת. המאמן הוא כאמור יוקאנוביץ' הסרבי, שהעפיל עם מכבי תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully