וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל ניצחה 0:2 את גרנאדה ואצילי, רק תיקו לאתלטיקו

הקשר נכנס בדקה ה-81, אך קבוצתו הפסידה בפעם ה-12 העונה וירדה בחזרה למקום האחרון. אלברו בישל לברונו (42) וכבש בעצמו תוך כדי שכיבה (73). 0:0 מאכזב לקולצ'ונרוס בחוץ מול אלאבס

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ויאריאל על גרנאדה

המחזור ה-20 בליגה הספרדית החל בשישי עם 1:1 בין אוסאסונה למלאגה, ונמשך הערב (שבת) עם ירידתה של גרנאדה (תשע דקות לעומר אצילי) למקום האחרון בעקבות הפסד 2:0 לוויאריאל. אתלטיקו מדריד הרביעית הסתפקה ב-0:0 בחוץ מול אלאבס, אייבר ניצחה 1:3 את דפורטיבו לה קורוניה וסלטה ויגו גברה 0:2 על לגאנס.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד (משמאל) מול מנואל גרסיה שחקן אלאבס. רויטרס
לא הגיע למצבים. אנטואן גריזמן מול מנואל גרסיה/רויטרס

אלאבס - אתלטיקו מדריד 0:0

תיקו שלישי תוך שישה ימים לקולצ'ונרוס, שבקושי הגיעו למצבים במנדיסורוסה. אנטואן גריזמן וקווין גמיירו הוצבו יחד בהתקפה ומשני הצדדים ליוו אותם יאניק פריירה קראסקו וניקו גאיטן, אבל דווקא אלאבס הצנועה הייתה מסוכנת יותר, עם ויקטור קמראסה ודייברסון שהחטיאו את המסגרת. ההזדמנות הטובה ביותר של המארחת הגיעה בדקה ה-88, אז המגן הצרפתי תיאו הרננדז, המושאל מאתלטיקו, נגח היטב וסחט הצלה נהדרת ממיגל אנחל מויה. גם עבור אלאבס היה זה תיקו שלישי השבוע ושני העונה מול אתלטיקו מדריד, אחרי ה-1:1 במחזור הפתיחה. הקבוצה של דייגו סימאונה תאבד את המקום הרביעי אם ריאל סוסיאדד תצליח להפתיע מחר בסנטיאגו ברנבאו.

צפו בתקציר

ברונו סוריאנו שחקן ויאריאל. GettyImages
שער ליגה רביעי העונה לקפטן של ויאריאל. ברונו סוריאנו/GettyImages

ויאריאל - גרנאדה 0:2

אחרי שישה משחקים ללא ניצחון (שלושה בליגה ושלושה בגביע) ויאריאל קיבלה יריבה נוחה כדי להתאושש ולשפר עמדות בקרב על הכרטיסים לאירופה. עומר אצילי נכלל בסגל של גרנאדה הפצועה ואף נכנס כחילוף השלישי בדקה ה-81, אך לא מנע מקבוצתו הפסד מספר 12 העונה שיותיר אותה במקום האחרון בסיום המחזור ה-20. המארחת הכריעה את המשחק בזכות המצבים הנייחים: הבלם אלברו גונסאלס בישל בדקה ה-42 לקפטן ברונו סוריאנו וכבש בעצמו את השני, תוך כדי שכיבה, בדקה ה-73. שער בכורה לרכש מאספניול.

צפו בתקציר

משחקים נוספים

אוסאסונה - מלאגה 1:1
לאוסאסונה: גוראן צ'אושיץ' (76). למלאגה: איגנסיו קמאצ'ו (79)

צפו בתקציר

אייבר - לה קורוניה 1:3
לאייבר: מוראלס אדריאן (4), סרג'י אנריק (15), פלוריאן לז'ון (72). לדפורטיבו: אמרה צ'ולאק (19).

צפו בתקציר

לגאנס - סלטה ויגו 2:0
לסלטה: אלברו למוס (32), ג'ון גידטי (66)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully