וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה כי שרן ייני יחתום ל-3.5 שנים: "כיף לחזור הביתה"

26.1.2017 / 22:24

הצהובים אישרו את חזרתו של הקשר אחרי שנה וחצי, קרויף: "העיתוי הנכון לאיחוד". אחרי הסיכום עם מרסלו, רמון מוויטוריה הושאל עד תום העונה עם אופציית רכישה. קרויף: "זה הבלם שחיפשנו"

שרן ייני שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
הקאמבק הושלם. ייני/GettyImages

מכבי תל אביב הודיעה הערב (חמישי) על חזרתו של שרן ייני, עליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ואישרה כי הוא יחתום לשלוש וחצי שנים. ג'ורדי קרויף אמר: "בניגוד להחתמות רגילות, אין צורך לספר על יכולותיו של שרן, הידועות לכל מי שקשור למכבי תל אביב. אנו שמחים לקבל את שרן בחזרה למכבי תל אביב ואנו חושבים כי זהו העיתוי הנכון לאיחוד מחודש".

ייני: "כיף לחזור הביתה למכבי, מועדון שכל כך יקר לליבי. אני שמח שיש לנו הזדמנות להילחם על כל התארים החושבים השנה ואעשה הכול על מנת לעזור לקבוצה. מכיוון שהחולצה מספר 21 תפוסה, אלבש את החולצה מספר 13, איתה אני משחק בנבחרת ישראל. מאחל לכולנו בהצלחה".

עוד קודם לכן, המנהל המקצועי של הקבוצה ההולנדית, מו אלאך, אמר לאתר הרשמי של ויטסה: "מכבי תל אביב הייתה מוכנה לשלם את מה שדרשנו על שרן, שרצה לשוב לישראל. אנחנו מאחלים לו הצלחה במכבי תל אביב, אחרי שנה וחצי מוצלחת במועדון".

ייני הוצא מסגל ויטסה למשחק הגביע הערב מול פיינורד כדי שלא ייפצע, רגע לפני סיכום העסקה מול סגנית האלופה. בין מכבי תל אביב לייני הכול כבר נסגר, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. המהלך הזה של ויטסה,לימד כי ההודעה הרשמית קרובה, וכעת היא הגיעה. ייני ינחת בישראל בסוף השבוע הקרוב. כזכור, לפני כחודש פרסמנו שבמכבי תל אביב לא מייעדים לייני את תפקיד המגן הימני אותו אייש לפני שעזב, אלא בונים עליו כקשר ובעיקר כמי שייתן מענה לבעיית המנהיגות שקיימת בחדר ההלבשה. ייני רשם העונה עשר הופעות בהרכב של ויטסה כאשר הוא פתח בשמונה משחקים. בעונה הקודמת, הראשונה שלו מחוץ למכבי תל אביב, סיפק 26 הופעות (23 מתוכן בהרכב, בהן כבש שער בודד).

עוד בנושא:

לפני כשלושה שבועות פרסמנו: שרן ייני סיכם עקרונית לשלוש שנים וחצי במכבי תל אביב
נשיא ויטוריה: "רמון עשוי להצטרף למרסלו בנסיעה לקראת החתימה במכבי תל אביב"
מרסלו: "בא לשמח את אוהדי מכבי תל אביב ולעשות כל מאמץ להביא עוד תואר"
ג'ורדי קרויף לא נואש: "יותר חשוב לי עכשיו להביא שחקנים ממאמן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיזוק להגנה. רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייני הוא לא החיזוק היחיד של ג'ורדי קרויף היום. מוקדם יותר הודיעו הצהובים על צירופו של בלם ויטוריה, רמון, עד לסוף העונה. הבלם הברזילאי בן ה-21 הגיע לצהובים מוויטוריה כאשר בקיץ תוכל סגנית האלופה לרכוש אותו. מדובר בחיזוק ברזילאי שני של הצהובים בחלון ההעברות הנוכחי, אחרי שמכבי תל אביב הודיעה בתחילת השבוע על סיכום עם הקשר מרסלו.

בתחילת השבוע חשף נשיא ויטוריה איבה דה אלמיידה: "יש לנו הצעה בנוגע לרמון. העסקה של מרסלו למכבי תל אביב סגורה ב-99 אחוזים אבל אני מאמין שגם רמון עשוי להצטרף אליו לנסיעה לישראל כדי לחתום במכבי תל אביב. יש אצלנו רצון גדול לשדרג את הסגל, לעיתים צריך לעשות את זה דרך מכירה של שחקנים כדי לשמור על בסיס תחרותי ויעיל", סיפר הנשיא, שהפעם התעלם מלדבר על סכום ההעברה עבור הבלם. "מה שמפריד בינו לבין מכבי תל אביב היא ההסכמה של רמון, תשעה מתוך עשרת השלבים של העסקה בינינו לבין מכבי תל אביב הושלמו. עכשיו נותר להמתין לחתימה", סיכם דה אלמיידה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שמח על החיזוק. ג'ורדי/יוסי ציפקיס

רמון הוא בלם, ימני, בן 21 המתנשא לגובה של 1.86 והוא רשם 12 הופעות במדי ויטוריה ב-2016. באפריל 2015 הוא נרכש על ידי ויטוריה מבהיה דה פריה, אחרי שבילה כמושאל למשך עונה אחת ומכבי תל אביב היא קבוצתו השלישית בקריירה. רמון הספיק לרשום 83 הופעות במדי ויטוריה, בהן כבש שלושה שערים כאשר משחקו האחרון היה בתחילת דצמבר האחרון, אז השלים 90 דקות בהפסד 2:1 לפאלמיירס. רמון, שמחזיק בחוזה עד 2019, הצטרף למרסלו ג'ובאניני וניבאלדו, גם הם בלמים ברזילאים ששיחקו בעבר במכבי תל אביב. בעונה האחרונה זכה באליפות באהיה ובזכות יכולתו נבחר לנבחרת העונה.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "רמון הוא בלם צעיר ומבטיח ששיחק כמות משמעותית של משחקים בהתחשב בגילו הצעיר. חיפשנו בלם עם נתונים מסויימים ואנו חושבים כי בדמותו של ראמון מצאנו את השחקן אחריו חיפשנו".

עדכון ראשון: 18:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully